Joacă de copii

Piticul și activitățile lui

De ceva timp am descoperit aceste caiete minunate de lucru pentru copii între 3 și 6 ani. La început am avut doar caietul de patru ani pentru matematică, dar apoi pentru că efectiv al meu pui a devorat caietul, am cumpărat tot setul. Am început acum cu vârsta de patru ani pentru că cele de trei ani sunt deja prea joacă pentru noi. Și exercițiile merg ca pe roate. Caietele au imagini clare, cerințe foarte clare și activități vesele și destul de scurte ca să nu plictisească, dar destul de lungi pentru a înmagazina informațiile. Tot setul este acum la reducere și vine într-o husă din plastic transparentă, cu fermoar. Mai jos pun și câteva imagini din caiete, alese aleatoriu.

1 2 3 4 6 7

6 gânduri despre „Piticul și activitățile lui

    1. Cu drag Ancuța. Să știi că am avut și altele foarte simpatice, dar nu l-au atras și au rămas nefăcute. Dar astea pur și simplu îl atrag. Puiul le aduce singur și îmi spune: hai să ne jucăm cu Piticul.🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

