Dulce și-aromat

Wafle cu mac

Am încercat de mult tare rețeta asta și țin minte că atunci nu mi-a ieșit tocmai pe plac. Astăzi, după insistențele micuțului meu, care atunci când vrea ceva face ca Ciocănitoarea Woody😀, mi-am propus să încerc aceste vafe din nou, dar de data asta după gustul meu. Așa că rețeta am schimbat-o și au ieșit pufoase și fantastic de bune! Nu pot decât să vi le recomand cu încredere, mai ales că se prepară foarte ușor și chiar foarte rapid!

vafe 2

Avem nevoie de:

  • 50 g unt sau margarină
  • 200 g lapte
  • 100 g mac măcinat
  • 130 -150 g zahăr
  • 2 ouă
  • puțină sare
  • o linguriță cu vârf praf de copt
  • 200 g făină

Amestecăm margarina cu zahărul, ouăle, sarea și laptele cu ajutorul mixerului până se omogenizează. Amestecăm praful de copt cu făina. Adăugăm macul măcinat (în râșnița de cafea sau în râșnița pentru mac, dacă aveți),  în restul compoziției și omogenizăm bine. Adăugăm și făina și iar amestecăm foarte bine! Dacă vi se pare prea gros, mai adăugați puțin lapte, pentru ca toată compoziția să iasă ca o compoziție mai groasă puțin decât cea de clătite. Încingem aparatul pentru copt vafe, îl ungem puțin cu grăsime (margarină sau puțin ulei), apoi punem pe mijlocul lui două linguri bune din compoziție și închidem capacul pentru coacere. Pentru ca vafele să fie mai moi, le vom coace până ajung puțin auriu spre maro, iar ca să fie mai crocante, le vom lăsa să se mai închidă la culoare. Cu cât sunt mai coapte, cu atât devin mai crocante. Părerea mea însă este că sunt mai delicioasă atunci când sunt mai moi 😀. Se servesc simple, pudrate cu zahăr sau cu miere. Poftă bună 🙂

vafe 1

vafe 3

2 gânduri despre „Wafle cu mac

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

