Biblioteca minunată

Slove pentru clipe de seară

În fiecare an la început fiecare dintre noi își propune câte un țel sau mai multe pentru viitorul an. Unele planuri le uităm, altele le abandonăm, dar pe altele le ducem la final cu rezultate excepționale. În general proiectele noastre sunt cu privire nu doar la dezvoltarea personală, cât și familială și chiar financiară. Anul acesta am avut câteva proiecte în plan și în parte le-am dus la bun sfârșit. Se putea și mai mult, spun eu, dar este super și așa. Poate anul viitor reușim mai mult! Printre altele, unul din planurile mele pe anul 2014 a fost să citesc 20 de cărți. Nu le aveam pe toate aici, și de fapt nici nu am mers după o listă anume, ci mi-am propus să citesc tot ce îmi cade în mână, atâta timp cât cartea îmi respectă principiile și am ce învăța din ea. Nu prea îmi plac cărțile de tip „telenovelă”, pentru că nu prea am ce învăța din ele. Mai citesc și romane, dar…nu de orice fel! Oricum ca o încheiere de sfârșit de an, mai jos dau lista cu ceea ce am lecturat eu în general seara înainte de somn, sau în perioade de relaxare fizică. Pentru a accesa cărțile, apăsați pe fotografii.

the gift in youdumnezeu-iti-da-dar-nu-ti-baga-in-traistadescărcareeroimy sistersphilomenamâinemamelecântec

numerele speranteigalileos daughtermă vor ucidemarile enigme ale istorieipoveste de crăciunthe sign of the beaverdearwho swiched off my brainlord of the far islandfără retrageri, fără regretelady of the englisheat the cookie, buy the shoesthe worship driven life

4 gânduri despre „Slove pentru clipe de seară

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

