Hobby

Și începe numărătoarea inversă…

Da putem spune clar că de azi, 1 Decembrie, ziua națională a României, începe și numărătoarea inversă până la Sărbătoarea Nașterii Domnului Iisus și până la Anul Nou. Și cred că toți intrăm în forfota aceea în care vrem să facem cât mai multe lucruri în cel mai scurt timp, să decorăm casa, să ne gătim masa, să cumpărăm cadouri, să facem bilanțuri și așa mai departe…Astăzi vă prezint al doilea ornament de Crăciun pe anul acesta, cu care particip tot la Claca KaBea – În așteptarea Crăciunului. De fapt acest ornament îl plănuiesc de anul trecut, dar…atunci nu am avut materialele. Apoi prin primăvară o prietenă de-a mea avea în plus ceva cărămizi de sticlă, și la cerere, mi-a dat mână liberă să-mi însușesc și eu câte vreau🙂 (Thanks Jenny!) Eu deocamdată am luat doar o cărămidă, să văd ce-mi iese. Și cum mi-a ieșit😀 ce-am vrut, cred că atunci când se va întoarce aici prietena mea, o să-mi mai însușesc câteva😀 Pe margine am decorat în tehnica șervețelului, și am folosit lac de crăpare și patină de învechire. Dar puteți folosi mai simplu o panglică ca decor și faceți o fundă sus. Eu cubul vreau să-l păstrez ca decor și după Crăciun (poate cu altceva în față ca imagini, după).

Deci aveți nevoie de:

  • o cărămidă de sticlă
  • lipici
  • instalație
  • o foaie imprimată în negru cu scena Nașterii Domnului Iisus.
  • și de curaj la găurit cubul🙂

Dacă vă întrebați cum am găurit noi cubul, ei bine am folosit acest aparat de gravat pentru a slăbi sticla, apoi soțul meu a cioplit-o cred cu un ciocan și ceva ascuțit. Dar ca să nu vă complicați, mergeți la un sticlar. A, și era să uit, pentru acest proiect, m-am inspirat de la Anca încă de anul trecut🙂 Dar gata cu vorba. Uitați rezultatele!

cub 2

 

cub 1cub 2cub 6 cub

 

12 gânduri despre „Și începe numărătoarea inversă…

  1. eram sigura ca am lasat si aici comentariu,foarte frumos ti-a iesit,imi place tare mult ca ai imbracat marginea cu servetel nu???
    E acelasi cub cu doua fete ?? cred ca te-ai chinuit putin sa decupezi a doua imagine dar s-a meritat arata tare bine!!!!

    1. 🙂 Da, e tehnica șervețelului cu lac de crăpare și patină de învechire aurie. Of, da, deci mi-a luat vreo două ore cu imaginea aceea s-o decupez! Era să renunț, dar îmi părea rău după timpul pierdut cu decupatul :)) Are două fețe, așa că întorc cărămida pe ambele părți! Așa tare mi-a plăcut ideea la tine anul trecut încât de atunci am început să caut cărămizi :))

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

