Vă place să gătiți?

Vă place să gătiți? Hmm acum ceva ani răspundeam sigur și răspicat: NU! Cui îi place să stea închis într-o cameră printre oale și castroane, să miroase tot felul de chestii, și după toată munca totul se devorează în 20 de minute, după care apare și un maldăr de vase de spălat!? Și toate astea mai ales când nici măcar nu știi să gătești! Da, anii au trecut și mi-am mai schimbat părerea, asta după ce am început să am un blog și postez ceea ce fac. E ca o răsplată a muncii din bucătărie, o bucurie pe care o pot împărtășii cu alții. Cred că mai mult mi-ar place însă să gătesc online, pentru că așa nu murdăresc nici vase, și nu fac nici dezordine! Problema este cu gustatul😀 Dar pentru copii arta gătitului poate fi fascinantă. Și ca să vă scutiți de făină și alte ingrediente pe jos, pe pereți și pe haine, puteți începe în ai iniția pe copii în arta gătitului (și nu numai pe copii) http://www.xjocuri.com/jocuri-de-gatit.html. Cu moderație la calculator, copiii pot învăța formele, culorile, fructele și să se joace educativ. După toată joaca pe calculator, puteți trece și la arta reală, în bucătărie. Cu alte cuvinte întâi învățați copilul teoria, apoi mergeți la aplicația practică🙂.

Oricum întrebarea mea pentru astăzi este: Vă place să gătiți? Și dacă da, ați gătit vreodată online, pe un joc? Eu da😀 Până la următoarea postare, vă doresc o seară frumoasă și Poftă bună, fie online, fie în bucătărie!

One thought on “Vă place să gătiți?

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

