Dulce și-aromat

Brioșe cu ciocolată

brioșe 1Am deja ceva rețete de brioșe pe blog, și asta pentru că la noi în casă sunt tare îndrăgite. Vă spuneam aici că urmează și rețeta de brioșe, rețetă pe care o am de pe Facebook de aici . Pot spune că sunt absolut delicioase. Eu am schimbat puțin rețeta, cum fac câteodată când vreau să o personalizez după propriul gust. Sunt foarte ușor de făcut și nu cred că este posibil să nu iasă chiar și unui începător! Promit că nu veți regreta dacă o încercați!

Avem nevoie de:

  • 330 g făină
  • 50 g cacao pudră
  • 1 lingură praf de copt
  • 1/2 linguriță bicarbonat
  • un sfert de linguriță de sare
  • 150 -200 g zahăr (variază în funcție de cât de dulci de doriți – eu am pus 125 g, dar data viitoare voi mări puțin doza)
  • 100 g unt topit
  • 250 g iaurt
  • 2 ouă mari sau 3 ouă mici
  • fulgi de ciocolată (puteți pune fulgi albi pentru un efect mai frumos)

Încingem cuptorul la 180 grade. Amestecăm făina, cu sarea, cacao, praful de copt și bicarbonatul de sodiu. Separat amestecăm untul, zahărul, iaurtul și ouăle. Adăugăm ingredientele lichide în cele solide și omogenizăm totul foarte bine să nu fie boțuri. În final adăugăm și picăturile de ciocolată (fulgii) și amestecăm bine totul. Punem foițele în tăvițe, și le umplem pe jumătate cu compoziție. Dăm la copt pentru 20 minute, dar mai probăm cu scobitoarea înainte de a le scoate. Se pot decora și cu frișcă. Se servesc reci🙂 Poftă bună!

brioșe 2 brișe

6 gânduri despre „Brioșe cu ciocolată

    1. Eu îi mai fac singură. Cumpăr ciocolată de la Lidl din aia amăruie, și pe o foaie de copt pun picături mici și le bag al congelator. Ies exact ca cele din comerț. Dar asta când am timp și chef🙂 De cele mai multe ori le cumpăr.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

