Joacă de copii

Joacă de 1 Decembrie

Chiar dacă suntem departe de țară, și noi aici ne amintim cu drag de patria noastră, în special de ziua Națională. Ce îmi place aici că de ziua națională, fiecare casă scoate afară câte un steag arborat în semn de respect în ziua aceea. Mi-ar place să văd asta și în România: steagul României arborat la fiecare casă sau apartament! Mi se pare un respect profund! Oricum, deși plănuisem mai multe activități pentru ziua de 1 Decembrie cu piticul, nu știu cum s-a făcut că ziua a trecut mult prea repede să mai apuc să le fac. Dar totuși am apucat să fac ceva🙂

Așa că în câteva poze vă prezentăm și lucrările noastre. Piticul a desenat barca și peștii și steagul și tot, eu doar am ajutat cu coloratul, că dacă nu…toate rămâneau albe (chiar, piticii voștri colorează? Al meu când vine vorba de colorat…îl apucă somnul😀 ).

Apoi cel mai amuzant a fost pusul stegulețelor la brioșe. Pun rețeta mai târziu pe blog🙂 Și ca să încheiem frumos, i-am cântat o parte din imnul României și am discutat despre ce înseamnă Ziua Națională a României. Nu știu cu cât a rămas el din toate astea, dar știu sigur că știe că-i român😀 și că-i și place asta😉. A, da, era să uit. Această postare participă și la evenimentul online Hora copiilor.

barcă ziua româniei

 

8 gânduri despre „Joacă de 1 Decembrie

  1. Nici Edi al meu nu e pasionat de colorat. Mulțumim de participare și mult succes!
    Te rog să introduci link-ul postării în colecție; nu e suficient în comentarii. Extragerea se face automat de acolo. Zi minunată!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

