Hobby

Căsuța de Crăciun

Se apropie cu pași foarte repezi Crăciunul! Nici nu știu când trec zilele🙂  Și pentru că îmi place să meșteresc câte ceva, de data asta mi-a ieșit o căsuță drăguță foc! Este foarte simplu de făcut, mai ales dacă folosiți cutii gata făcute. Aveți nevoie de o cutie (de la lapte, suc, calgon..- eu am folosit o cutie de la calgon) – pe care o decupăm în formă de casă. Facem ferestre, ușă…iar acoperișul în facem din hârtie cartonată, preferabil ondulată și colorată. Îmbrăcăm cutia decupată în hârtie colorată (cu ajutorul lipiciului), apoi lipim acoperișului. Iar ca efect de zăpadă, fie folosiți cariocă cu vopsea albă, fie lipiți vată sau sclipici. Înăuntru puteți pune o lumânare electrică (nu cu flacără pentru că ia foc), sau în cazul nostru noi am folosit un led multicolor reciclat de la ceva stricat😀 (partea electrică a fost treaba soțului). A ieșit o minunăție de căsuță! Și pentru că se apropie sfârșitul Clăcii, aceasta este a treia lucrare cu care particip la Claca de Crăciun de la KaBea 🙂

casa 1

casa 2 casa 3 casa 4

4 thoughts on “Căsuța de Crăciun

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

