Hobby

Pe ultima sută de metri

Da, deja numărăm zilele până la Crăciun și intrăm în grabă tot mai mare. Dar tot mai e timp de îmbunătățiri, de decorații și toate astea! Și cum pe aici nu sunt brazi naturali, ci doar pini și palmieri și eventual o pădure de cactuși😀, tot ce am găsit a fost gard viu😀 Dar merge de minune pentru o coroniță de mică de Crăciun. Pentru a o confecționa am folosit carton de la o cutie reciclată, foi dintr-o reclamă de la Lidl, bandă adezivă colorată, panglici pentru cadouri, mărgele și lipici. Puteți folosi însă pe lângă frunze globuri și orice aveți în casă strălucitor și merge de pus ca decorație🙂 De asemenea nu uitați de sclipici🙂 Dedic această postare ca mulțumire a premiului câștigat la Claca KaBeii și pentru darul și aprecierea Alinei. Vă mulțumesc mult pentru aprecieri și pentru cadou! Vă doresc sărbători călduroase și pline de bucurie! Îmi cer scuze pentru poze, că nu-s chiar grozave, dar e deja noaptea și luminozitatea nu-i bună deloc😦

coroniță

5 6

10 gânduri despre „Pe ultima sută de metri

  1. Draga mea iti multumesc si eu din suflet,este o onoare sa primesc asa o dedicatie !
    Sa le folosesti cu drag,deoarece cu drag au fost facute🙂 . Sarbatori minunate si tie ! Pupici dulci !

  2. adevarat coronita de Craciun. sper sa gasesc si eu cateva crengute de brad si sa fac asa o minunatie, acum ca am vazut cum se face🙂.
    a fost un decembrie plin de concursuri si activitati si fete inimoase.
    daca mai ai timp si energie te astept si in concursul meu, Magia Pietrelor. mai sunt 5 zile de concurs dar premiile sunt minunate.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

