Lumea în culori obiective

Să mergem la plimbare…

A trecut Sărbătoarea Nașterii Domnului, și oricât aș fi vrut să scriu o postare în această perioadă, nu am reușit nicicum. Nu am fost ocupată doar cu gătitul, ci cu o mulțime de alte lucruri…și probabil am fost destul de obosită ca să mai scriu vreo postare. Încerc de ceva vreme să vă invit la o mică plimbare virtuală prin Atena și Corint, pentru pe acolo am avut noi treburi și am făcut și câteva fotografii. Mi-ar fi plăcut să fac mai multe fotografii…dar nu s-a putut. Oricum plimbare virtuală plăcută vă doresc împreună cu mine😀

aeroport
Aeroportul din Atena
autostrada
Autostrada Atena – Corint
avioane
Aeroport din Atena
bungy jumping
Corint…cine vrea puțin bungy jumping?😀
canal din corint
Canalul din Corint🙂
canalul din Corint
Canalul din Corint
Captură
Monument la Canalul din Corint – ridicat în onoarea celor care au participat la construcția Canalului între anii 1881 – 1893
cards
Mici magazine la Canalul din Corint
casa roz
Cred că am observat casa asta chiar la primul meu drum pe această autostradă. Cu 8 ani în urmă era de un roz mult mai intens, dar în timp s-a mai șters culoarea😀 Deci aveți în imagine o casă roz, cu grad roz și o mașină roz…:D Cine știe? Asta o fi casa păpușii Barbie!?
papucei tradiționali grecești
Papucei tradiționali grecești
pod
Pod peste Canalul din Corint
podul din corint
Canalul din Corint
turnul de control
Turnul de control din aeroport

 

tunel
Lumina de la capătul tunelului😀 …de pe autostradă. Întâlnim vreo patru – cinci din astea lungi de vreo 5 km în drumul nostru!

 

One thought on “Să mergem la plimbare…

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

