Grecia

Deci să recapitulăm…

Ce am mai făcut zilele astea? Este frig afară și parcă mi-e dor de puțin soare….Dar pentru că am chef de plimbare, vă invit să ne plimbăm din nou puțin prin împrejurimi …:)

zapada
Zăpada de pe munții din împrejurimi. Recunosc că este tare frig afară. Cei de aici se plâng că de zeci de ani n-a fost așa frig…
eu
În caz că nu aveți idee cine vă scrie pe blog cu drag, eu sunt Flori (de mandarin)😀
foc
Și pentru că-i frig afară, să ne încălzim la focul șemineului puțin (nu al meu ci al unei prietene😀 )
masină
Să mergem și la cumpărături. Cum am flăcău dulce prin zonă, nu scăpăm de mașinuțe și toate cele🙂
mos
A trecut Crăciunul la noi, și sincer nu sunt adeptă al Moșului (pruncul meu nu știe de Moș Crăciun)…dar e o imagine faină din Jumbo😀
paăusi
Și timpul păpușilor…sunt tare simpatice, nu?
paralio
Și aici una din puținele zile însorite din iarna asta…

 

9 gânduri despre „Deci să recapitulăm…

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

