Hobby

Invenții de băieți…

De multe ori am spus că băieților și bărbaților în general le stau în ADN anumite informații😀 Poate pare o glumă, dar mie mi se pare tare interesant cum poate un băiat sau bărbat să desfacă și să repare diverse lucruri fără să aibă o schiță sau o idee de ceea ce se află înăuntru. Sau cum poate cineva să conducă pentru prima oară o mașină și să-mi spună că e ușor, sau să se apuce de construit cine știe ce proiect așa din imaginație, fără să-l fi învățat nimeni nimic niciodată! Eu am băieți ingenioși în familie. La noi nu a intrat niciodată instalatorul, electricianul, tâmplarul sau alți maiștri,  asta pentru că toate erau reparare de tatăl meu, și mai nou acum de soțul meu. Dacă mă uit în jur pot spune că majoritatea aparatelor casnice au fost desfăcute și chiar îmbunătățite măcar o dată de la cumpărare. Chiar și laptopul a fost desfăcut de nenumărate ori, ca să nu mai spun de ceasuri și altele. La noi totul se repară😀

Avem ceva motoare și invenții pe lângă casă, dar de data asta vreau să vă prezint invenția fratelui meu😀. Da, și el este inventiv. Mai degrabă se uită la fiecare piuliță și șurub și se gândește cum ar putea să-l recicleze. Așa și-a construit singur un set de boxe uriașe pilogravate (păcat că n-am fotografii cu ele). Și mai nou sunt aceste lanterne cu led, care au baterie de telefon mobil și se încarcă la priză. Da, fiecare lanternă a lui are o baterie de Nokia din alea rezistente, care țin muuuult. Intensitatea luminii este foarte puternică pentru că este lumină de led, iar un plin al bateriei ține mult și bine. Putem citi, putem folosi pe post de veioză lanterna sau pur și simplu o putem avea prin preajmă la ananghie. Și eu am una făcută de Bro, și deși nu arată încă foarte bine, este foarte utilă. Bro (ther) încă încearcă să descopere un material suficient de dur din care să facă carcase la lanternele lui minunate🙂 Și eu mi-s tare mândră de el! Mai jos pun fotografii cu o lanterna lui confecționată din niște leduri reciclate, iar apoi lanterna mea (care trebuie reîncărcată că nu am mai încărcat-o de vreo 3 luni) – care este îmbrăcată în glue gun pentru că nu am găsit încă soluția potrivită pentru carcasă. De altfel a mea este al doilea produs al lui, deci era încă în testare😀. Voi ce părere aveți? V-ar plăcea o asemenea lanternă?

lanternă 1 lanternă 2 lanternă 3 lanternă 4 lanternă 5 lanternă 6 lanternă 7 lanternă 8

lanterna mea

7 gânduri despre „Invenții de băieți…

  1. daca zici ca fac lumina si ca tin si mult sigur as vrea si eu. dar stii pentru ce? pentru ca Dante cand ne asezam seara in pat, dupa ce stingem luminile, isi aminteste ca ii e foame sau sete :))). iar eu n am nici un chef sa ma mai ridic si el spune ca e intuneric si i e frica (in alte momente nu ii este – dar atunci e o lene deghizat in frica cred). asa ca o lanterna din asta ar fi potrivita.
    pe de alta parte sa stii ca nu doar barbatii au treaba asta de desfacutul si surubaritul. si fetele care au astfel de tati sau care o latura mai baietoasa. cum as fi eu :))).

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

