Joacă de copii

A venit poșta!!!

Vă place să primiți scrisori? Din păcate însă ele circulă din ce în ce mai rar și asta pentru că avem la îndemână emailurile, mesajele, telefoanele mobile, skype-ul și altele ca acestea. Mie una îmi place să primesc scrisori și felicitări, și din păcate primesc foarte puține, pe care le păstrez cu sfințenie🙂 Și încă mai trimit scrisori și felicitări. De obicei sperii poștașul în pragul sărbătorilor de iarnă cu teancul de plicuri cu care vin la el. Scrisorile se păstrează altfel, produc amintiri și nostalgii și le mai recitim din când în când. Prin emailuri însă dăm iama așa în grabă și uităm de ele. Eu mai obișnuiesc să imprim și emailurile mai importante, ca să le am la îndemână chiar și când laptopul e închis, și să nu risc să le pierd dacă se întâmplă ceva cu unealta tehnologică.

Și puiului meu în plac scrisorile. A văzut el că de Crăciun am primit felicitări și în fiecare an primim de ziua noastră felicitări și e tare fericit în una i se adresează direct lui. Și zilele astea s-a uitat și la un episod de desen animat cu Corduroy care primește o scrisoare de la Lisa, prietena lui. L-a fascinat! Așa că am vrut să-i fac o bucurie și i-am promis că o să-i fac o cutie poștală. Am meșterit câteva ore, până la întărit lipiciul, și în final, din carton reciclat de la un calendar vechi, și din hârtie colorată, a ieșit cutia noastră poștală….

Cum puteți folosi aceste cutii poștale? Ei bine la noi funcționează astfel (deși zilele astea am uitat de ea din cauza unei sinuzite care mi-a pus capac). Puteți scrie mesaje surpriză puiului vostru, vă puteți juca de-a poștașul, sau chiar, din câte am văzut la puiul meu, îl puteți determina să scrie și să citească scurte cuvinte, în funcție de vârstă, că altfel nu se trage să citească singur (îi place doar să i se citească😀 ). Dar când a primit cutia poștală, culmea, a scris mesaje cu mânuța lui stângace, literă cu literă și le-a împachetat în plicuri. Oricum imaginația nu are limite. O cutie poștală nu strică la casa omului mic, nu-i așa😀 ?

cutie postală 1 cutie postală 2 cutie poștală 3 cutie poștală 4 mesaj

 

7 gânduri despre „A venit poșta!!!

  1. Si noi…..chiar in aceasta seara fiica mea a venit cu un plic mare si striga….postaaaa….(de obicei mi le lasa la usa)…si-n plic am gasit pe langa o scrisorica un portret pictat,al meu.(nu vreti sa-l vedeti,e ca o caricatura,dar nu conteaza,hi,hi)
    Pacat ca in Romania scrisorile nu mai ajung la destinatar din cauza postei.

    1. Da, să știi că și mie mi s-a întâmplat să nu ajungă ce trimit de aici. Ca să nu mai spun că o dată am uitat pur și simplu să scriu Orașul, dar scria foarte clar codul poștal. Și l-am primit înapoi! Dar cel mai haios, o dată am trimis o scrisoare de aici, iar cei de la poșta de aici au confundat expeditorul cu destinatarul și mi-au adus-o înapoi în loc s-o trimită :))) asta în timp de o săptămână😀

  2. N-am mai primit o scrisoare adevărată de câțiva ani. Ultimele plicuri au venit de la Fisc, prin care „mă invitau” să-mi plătesc impozitul pe veniturile din anul trecut. Venituri inexistente, firește!🙂

    1. 🙂 Da, numai fiscul și facturile binevoiesc să ne intre în cutia poștală cel mai adesea din păcate🙂 Da să știi că tre să te bucuri și de asta. Aici nici măcar nu mai trimit plicurile acasă la unele taxe. Te invită frumușel să cauți pe internet formularul și să ți-l imprimi singur, și după să te duci cu el la plată🙂 ca să nu mai cheltuie ei pe plicuri și poștă, că deh, nu-și permit săracii…

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

