Hobby

Cubul iubirii

Da, e un pic prea mult spus Cubul iubirii😀, dar ne apropiem așa de repede de Ziua Îndrăgostiților că trebuia să fac ceva, nu? Eu sărbătoresc ziua asta în fiecare zi, dar e bine să fie și o zi specială pentru iubire, să fim la unison cu toții. Vă amintiți de cubul meu de Crăciun? Ei bine eu atunci nu l-am decorat cu o simplă panglică pe margine, ci am dichisit la el tehnica șervețelului, în caz că îmi place prea mult și vreau să-l folosesc tot anul pe post de decor. Și așa a fost. Mi-a plăcut prea mult, și sincer, e foarte fain ca veioză. Așa că i-am schimbat pur și simplu decorul din față. În loc de scena Nașterii Domnului, am pus altceva…Asta-mi place mie la ideea asta: că o putem reînnoi când ne plictisim de aspect😀. Pentru a vă reaminti, dacă doriți să faceți și voi ceva similar, aveți nevoie de o cărămidă de sticlă pe care o găsiți la orice depozit de construcții, și apoi aveți nevoie de imaginație. Pe margine decorați fie cu tehnica șervețelului, fie puteți pune o panglică frumoasă. În interior, după ce ați găurit cu grijă o margine a cărămizii, introduceți o instalație de brad albă, sau de ce nu, chiar un suport de bec de la o altă veioză. Spor la treabă🙂

cub 1 cub 2 cub

7 gânduri despre „Cubul iubirii

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

