Joacă de copii

Viața marină – vânătoarea de comori

Vă place la mare? Dacă da, astăzi vă invităm să veniți cu noi la plimbare și să învățăm câte ceva despre viața marină. Vremea a fost mai călduță pe aici, așa că am îndrăznit să ieșim la o plimbare pe plajă. Și cum au bătut valurile destul de tare, era de așteptat să găsim ceva „comori” prin nisip și pietre. Și numai bine s-a potrivit totul cu lecția noastră despre animale marine. De fapt noi nu facem neapărat o lecție, ci ceea ce învățăm se întinde prin discuții, joacă și citit în mai multe etape sau zile. Pe tema asta printre alte cărți avem și cartea The magic school bus – pe podeaua oceanului. Mulțumită Ancăi Liviu am aflat și noi de această serie de cărți, pentru că înainte priveam doar desenele animate de care puiul meu este fascinat.

Cartea este foarte frumos ilustrată și în foarte detaliu. Cu mult umor doamna Frizzel le predă practic și foarte realist lecții interesante elevilor ei curioși și aventuroși. Astfel aflăm detalii despre ce viață mișună sub apele adânci ale oceanului, cu ce se hrănesc animalele marine și peștii. Aflăm chiar și ce este un lanț trofic, precum și ce este fitoplanctonul și zooplanctonul.

Minunat este că aici vedem chiar practic toate aceste lucruri. Ieri în aventura noastră de pe plajă am găsit o stea de mare proaspăt scoasă pe mal, un arici de mare, carapace de melci de mare și carapace de scoici. Ne-au prins tare bine. Le-am studiat și admirat îndelung. Ariciul de mare l-am lăsat pe plajă că era prea „țepos” dar steaua de mare am păstrat-o la uscat. Astea sunt comorile noastre de pe plajă, și mare ne-a fost bucuria să le găsim😀 În combinație cu această carte puteți privi și episodul de desen animat pe aceeași temă. Imaginile de mai jos vorbesc de la sine🙂 Data viitoare o să luăm niște apă marină să o studiem și la microscop să vedem ce minuni se ascund și acolo🙂

WP_20150121_007 WP_20150121_008

scoici the magic school bus

the magic school bus 1 the magic school bus 2 the magic school bus 3 the magic school bus 4 the magic school bus 5 the magic school bus 6

5 gânduri despre „Viața marină – vânătoarea de comori

  1. Multe aș avea de învățat și eu dacă aș avea marea aproape și pe cineva care să-mi satisfacă nedumeririle. Valurile aduc vietăți pe care unii dintre noi nu le vedem decât în documentarele de la TV.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

