Hobby

Meștereli din culise

Chiar dacă pe blog nu apuc să postez totul, în culise mereu meșteresc câte ceva. Nu întotdeauna îmi place ce-mi iese, și de multe ori chiar dacă-mi place trece prea mult timp și apoi nu mai postez nimic. De data aceasta am fost provocată la o leapșă de Irina, și am zis că e timpul să mai postez din culisele meșterelilor. Cum materialele de fimo s-au terminat de mult, am trecut la altele. Nu mai aveam nici lipici pentru decoupage și nici acrilic alb. Dar am găsit astfel de lipici (care de fapt este un fel de aracet mai subțire) la Jumbo și acrilic alb la LIDL și uite că am revenit. Bineînțeles tot îmi lipsea ceva: șervețele mai variate. Așa că am folosit imprimanta mea minune, la care pot folosi cerneală pigment care nu se diluează decât foarte greu în apă în caz în care udăm ceea ce imprimăm. Cât despre hârtie, am folosit hârtie normală de imprimat, A4. Și lac am folosit lac de bărci transparent, lucios, pentru că este foarte rezistent și nu se albește când este udat. Rezultatele le aveți mai jos 🙂

caiet 1 caiet 2 caiet 3

cutii
Am folosit aici cutii reciclate
Ceva fluturi pe un perete care-și iau zborul :) Din hârtie bineînțeles. Rezistă bine și muuuult
Ceva fluturi pe un perete care-și iau zborul 🙂 Din hârtie bineînțeles. Rezistă bine și muuuult
semne 1
Încă le lipsesc fundițele pe care vreau să le adaug, dar n-am mai avut răbdare, trebuia să le postez
semne 2
Primul semn roz este cu frunze și flori presate. Al doilea este desenat de mine
semne carte
Semnele și pe partea cealaltă. După cum spuneam primul este din flori și frunze presate de astă toamnă, iar al doilea este desenat de mine
semne
Și celelalte vor avea ață cu ciucure în curând. Astea sunt preferatele lui Prunc. Deja sunt confiscate de el și adăugate la cărțile lui 😀

sticlă

borcan 1 borcan 2 borcan 3 borcanalinushperie de păr 1

12 gânduri despre „Meștereli din culise

  1. Ce frumoaaaase lucruri creezi! Sunt minunate! Mie imi plac mult semnele de carte cu fluturași și cu ceainice(!!!), cele cu îngerași și ciucure, și mă fascinează borcănașele! De mult tot visez la cutiuțe și borcănașe ornate…. 😡

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

