Încă o floare în buchetul meu…

Ghiocei

Astăzi a fost ziua mea! O zi deosebită pentru mine, și normală pentru alții. Dar a fost o zi frumoasă, în care mi-am dat seara cât de multe persoane se gândesc la mine și îmi poartă gânduri bune. Nu m-am așteptat să primesc atât de multe urări prin telefon și FaceBook. Nu pot spune decât că am rămas impresionată și vă asigur că fiecare cuvânt din partea voastră a fost o bucurie pentru mine. Mulțumesc celor care au avut astăzi cuvinte frumoase pentru mine, dar și celor care au uitat (și eu uit de multe ori :D).

Mulțumesc de asemenea Regus David pentru urarea de pe blog🙂 O surpriză minunată! Timpul petrecut acolo la Aghape alături de atâția oameni dedicați și credincioși a fost o binecuvântare mare pentru mine. Este o onoare și binecuvântare să vă cunosc pe toți, să învăț de la voi atât de multe lucruri de valoare.

Într-adevăr după cum spunea David cred că s-a observat o oarecare discreție din partea mea atât pe blog cât și pe FaceBook. Cred  sunt…mai timidă în fața unui public virtual imens. Și în viața reală tind să fiu la fel, deși nu-mi iese😀.

Oricum ce ați putea știi despre mine? Că îl iubesc pe Dumnezeu și iubesc oamenii și îi respect pentru că sunt oameni, și nu pentru ceea ce fac sau spun, deși oamenii ne pot răni.., că-mi place muntele și plimbările prin pădurile de conifere, îmi place să stau singură măcar o jumătate de oră pe zi ca să-mi adun gândurile și să-mi hrănesc sufletul. Sunt înnebunită după zmeură și orice cu zmeură😀 (fructul meu preferat) și îmi place să scriu și să desenez. Sunt o visătoare…, poate prea visătoare uneori, iubesc copiii și după cum știți deja am și eu un pui dulce și mic de vreo cinci anișori. Îmi place să discut cu oameni și să am prieteni care au aceleași valori ca și mine; îi prețuiesc și le port respectul (și să vă spun un secret – săptămâna trecută am avut parte de o revigorare intelectuală la Uniunea Scriitorilor creștini români din Suceava). Îmi place să citesc cărți de calitate și uneori le recomand și pe blogul meu (cititul este un drog pentru mine…).

Ce nu-mi place? Lipsa de sinceritate și moralitate, nu-mi place risipa și dezordinea, și urăsc nehotărârea și lașitatea.

Nu-s perfectă, dar știu că Dumnezeu m-a creat unică, așa cum sunt și ceilalți oameni, unici. Și mă bucur de viață în fiecare clipă!😀

O săptămână binecuvântată și frumoasă vă doresc🙂

9 gânduri despre „Încă o floare în buchetul meu…

  1. Iartă-mi întârzierea, dar dacă-ți știam numărul de telefon, te sunam chiar dacă erai în Honolulu. Dar așa, îți urez un La mulți ani frumoși și sănătoși, precum ți-e suflețelul tău de bun și sensibil!🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

