Joacă de copii

Micul spital

Despre corpul uman am învățat prima oară în clasa a șaptea. Nu aveam materialele educative de astăzi, iar profesoara era destul de severă. Toată acea teorie mă lăsa uneori în ceață, și recunosc că mult mai târziu mi-am însușit cum se cuvine informațiile. Nu știam eu despre educația prin joacă, și nici pe departe nu aveam acces la atâtea imagini, desene animate educative și jucării istețe.

Astăzi însă lucrurile s-au schimbat. Copilașul meu știe deja despre organele din corpul uman de un an și jumătate, cunoaște aparatul digestiv și multe alte detalii. Și ca să întâmpinăm curiozitatea unui pui mic care pune sute de întrebări, de ziua lui de naștere G. a primit de la unchiul lui macheta corpului uman la care se adaugă și câteva ustensile de doctor. La început nu a fost prea încântat și a evitat setul. Având în vedere la cât este de milos și sensibil, nici nu mă miră. Dar în final a dat de gustul jocului și ne-am jucat destul de mult într-o zi de-a doctorul.

Am instalat un adevărat spital în care am „operat” peste tot ursuleți și oițe și chiar macheta corpului uman. Ne-am reamintit care sunt organele din interiorul nostru și am „consultat” pacienții. Ba chiar am legat fracturi imaginare🙂 și capete lovite, am pansat și ne-am bucurat.

bolnav bolnavii corduroy bolnav corp corpul uman la spital operație organele interne

Combinat cu joaca noastră ne-am folosit și de Enciclopedia Corpul umanÎncă nu am explorat cum se cuvine această carte dar vă asigurăm că este foarte frumoasă și calitativă.

corpul umancorpul uman 2

coprul uman 1

corpul uman 3

corpul uman 4 amigdale

3 thoughts on “Micul spital

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

