În lumea unor cărți frumoase și un CONCURS

Cred că deja știți că și noi, ca și alte mămici bloggerițe, suntem „gurmanzi literari”. Ne plac cărțile…dar nu orice fel de carte, ci acele cărți de calitate, pe care ți-e mai mare dragul să le atingi, să le citești și să le simți aroma de cerneală, să le vezi ilustrațiile colorate frumos, dichisite (aici vorbim de cărți pentru copii🙂 ). Puiul meu se bucură la fiecare carte primită în dar, iar eu mă bucur odată cu el, pentru că pe lângă desenele animate întotdeauna vrem să citim și cartea sau povestea respectivă. Vreau să-l fac pe pui mic să iubească lectura, să găsească plăcere și relaxare în ea. Și nu în orice fel de carte, ci în literatură de calitate,care să stimuleze creativitatea și inteligența! Și pot spune că în această categorie se încadrează cărțile de la editura Usborn. De fiecare dată când le văd rămân impresionată de frumusețea și calitatea lor. Merită fiecare bănuț! Și când am primit această carte în dar de la Ema m-am bucurat mai întâi eu ca un copil, apoi puiul meu s-a bucurat ca mine🙂.

Fingerprint activities” stimulează creativitatea, motricitatea fină, dexteritatea, imaginația și bineînțeles ne ajută în învățarea limbii engleze. Cred că această carte se potrivește perfect unor copii creativi și activi, cu imaginație bogată! Puiul meu a strălucit când a văzut-o și mai ales când a început să se joace cu ea. Era în stare să doarmă cu ea, să o ia cu el afară și peste tot… așa îi e de dragă! Cred că imaginile vorbesc de la sine, din ce am putut surprinde în joaca noastră. Indicat ar fi ca atunci când vă jucați cu o astfel de carte, să aveți la îndemână un șervețel umed pentru a șterge degețelele vesele de tuș, care se curăță foarte ușor!

activity 1

activity 2 activity 3 activity 4 activity 5

După cum spuneam cărțile Usborn sunt minunate! Și pentru că Ema ne-a bucurat pe noi cu dărnicia ei, cu drag oferă încă o carte în dar unuia din cititorii blogului. De data aceasta vorbim despre o carte la fel de specială.

11119647_665144283591775_1286239114_n

Cartea aceasta este cu adevărat specială și foarte frumoasă. O prezentare mai amănunțită puteți vedea în video-ul de mai jos.

Pentru a câștiga această carte trebuie să parcurgeți câțiva pași simpli:

1. Dați like la pagina Emei apăsând aici.

2. Să dați share la acest articol

3. Lăsați un comentariu aici pe Facebook la postarea mea punând tag pentru trei prieteni (să se bucure și ei🙂 )

4. Lăsați un comentariu  la această postare cu numele pe care îl aveți pe FaceBook, confirmând faptul că participați la concurs!

O condiție neobligatorie… dacă vă place blogul meu, puteți da like și paginii mele🙂, dar asta doar dacă vă place blogul🙂

Nu este greu, nu-i așa?😀 Concursul începe de astăzi, 15 mai, și se termină pe 22 mai, orele 24:00. Câștigătorul va fi extras prin random și va fi anunțat luni (25 mai). Dacă nu reușim să dăm de câștigător în 48 de ore, vom mai face o tragere random. Puteți participa doar o singură dată, printr-un singur comentariu, iar toate condițiile de participare sunt obligatorii.

Vă așteptăm cu drag la concurs🙂

55 de gânduri despre „În lumea unor cărți frumoase și un CONCURS

  1. Eu am dat tag intr-un comentariu la o postare despre acest concurs, sper ca e corect. Am vrut sa dau like si paginii voastre de facebook, dar nu apare decat add friend sau nu vad eu. Irina Haisan , inclusiv pe facebook.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

