Biblioteca copiilor

Lumea fantastică a muzicii

Am citit tot citit zilele astea pe net despre cărți pentru copii lipsite de o morală și etică sănătoase, care se pare că sunt considerate „amuzante”. Răul nu este amuzant și nici o purtare oribilă, deci ca atare aleg deocamdată eu cărțile pe care le citește pruncul meu, atâta timp cât eu dau banii pe ele! Și aleg de obicei să fac investiții înțelepte privind cărțile. Dar să ne îndreptăm privirile spre o serie de cărți frumoase, care merită fiecare bănuț investit în ele.

Povesti din padurea muzicala

Povești din pădurea muzicală de Cristina Andone. Câți dintre noi nu gândesc azi cât de lipsită de muzicalitate este muzica din zilele noastre? Bineînțeles există și muzică de calitate, și compozitori talentați, iar gusturile, oricare ar fi ele, nu se discută. Totuși am observat că muzica de multe ori ne antrenează, ne „îndeamnă” la un anumit comportament. De exemplu o muzică mai ritmată ne ridică puțin nivelul de curaj, o muzică lină ne relaxează, o baladă rog atenuează melancolia și chiar depresia….Muzica are efecte nebănuite asupra minții și acțiunilor noastre. Din păcate muzica clasică este din ce în ce mai dată la o parte.

Cristina Andore pe de altă parte readuce în atenția părinților și micuților ascultători muzica clasică, o muzică de calitate, compusă de cei mai mari compozitori ai vremurilor. Introducerea în muzica clasică nu este făcută teoretic (așa cum îmi amintesc eu de la școală), ci fiecare compozitor este prezentat prin persoana unui spiriduș jucăuș. Astfel îl descoperim pe Strauss cu minunatele lui valsuri, îl descoperim pe Ceaikovsky sau pe Vivaldi cu Anotimpurile.

povesti din pădurea muzicală

Fiecare carte are și un CD cu cele mai îndrăgite și cunoscute compoziții. Cărțile în sine, pe lângă poveștile scrise, sunt de o calitate superioară, cu foi lucioase și coperți cartonate. Iar prețul este mai mult decât convenabil dacă ar fi să-l comparăm cu prețul altor cărți de aceeași calitate (Povești din pădurea muzicală sunt de trei ori mai ieftine). Eu cred că merită achiziționate nu doar pentru lectură, ci și pentru colecția de CD-uri cu muzică clasică.

Le puteți achiziționa de aici, unde momentan sunt și la reducere! Mulțumim Cristina Andone pentru generozitatea darului tău. Citim cu drag cărțile tale, și ne delectăm cu muzica lor de calitate!

7 gânduri despre „Lumea fantastică a muzicii

  1. As vrea sa achiziționez si primele doua carti, respectiv Poveste muzicală de Crăciun si Vivaldi si cele 4 anotimpuri, dar nu le mai găsesc nicăieri. Ma puteti ajuta? Fetița mea s-a îndrăgostit iremediabil de celelalte cărți comandate, iar eu le-am citit cu mare bucurie în suflet ca există așa cărți. Felicitari autoarei!

    1. Draga Catalina, tirajele pentru Povestea de Craciun si Vivaldi s-au epuizat. Va putem oferi noi un exemplar din cele trei care ne-au ramas. Astept mesaj pe FB pentru adresa de livrare. Cu bine, Cristina Andone

      1. Buna ziua. Tocmai am achizitionat colectia de carti Povesti din padurea muzicala pentru baietelul meu si mi se par minunate. Din pacate am gasit doar 6 carti si as dori tare mult sa achiziționez si celelalte doua carti, respectiv Poveste muzicală de Crăciun si Vivaldi si cele 4 anotimpuri, dar nu le mai găsesc nicăieri. Ma puteti ajuta? Va multumesc tare mult.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

