La mulți ani David

La mulți ani

Ne știm de ceva vreme pe FaceBook, iar mai apoi ne-am cunoscut personal la o întrunire a scriitorilor primăvara ce a trecut. Când ne-am cunoscut n-am știut că ne cunoaștem de fapt în și  „lumea virtuală”. Am avut un timp minunat la acea întrunire, am fost împrospătați intelectual și spiritual…

Apoi David mi-a făcut surpriza minunată de a-mi ura la mulți ani pe blogul lui. Sincer, atunci gestul lui m-a lăsat fără cuvinte și chiar mi-au dat lacrimile de bucurie. Mulțumesc David Reguș pentru surpriza de atunci. Astăzi vreau să-ți ofer și eu în dar o postare specială pe blog, dorindu-ți la cât mai mulți ani fericiți și binecuvântați pe acest pământ, în care să strălucești ca o rază de soare aducând bucurie în jur, așa cum ai făcut și până acum. Faci o treabă minunată cu librăria Agaphe, la Radio și peste tot în jur! Dumnezeu să-ți binecuvânteze viața, pentru că văd că tot ce toarnă El în tine, tu lași să curgă mai departe în viețile celorlalți! LA MULȚI ANI BINECUVÂNTAȚI!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

