Cosmetică

Răcoritor și natural

Dacă ieri vă spuneam despre prima mea încercare de a face un produs cosmetic, și anume crema pentru corp cu lavandă, astăzi este timpul pentru balsamul de buze mentolat, perfect pentru zilele călduroase. Îmbogățit cu vitamina E, balsamul conține o combinație de ingrediente bio care lasă buzelor nu doar un aspect frumos, dar și sănătos. Și credeți-mă, este foarte simplu de preparat. Recunosc că fac toate acestea din pură curiozitate, și chiar îmi place. Nu doar că este satisfăcător că le prepar eu, dar sunt și mai sănătoase, pentru că nu conțin ingrediente ale căror nume nu-l pot nici măcar pronunța. Deci să ne apucăm de muncă.

balsam 2

Pentru balsam avem nevoie de:

  • 2 lingurițe de ceară naturală de albine
  • 1 linguriță cu vârf de unt de shea (sau ulei de cocos)
  • O linguriță și jumătate de ulei de migdale dulci (sau altfel de ulei în stare lichidă)
  • 2-3 picături de ulei de mentă (recunosc că eu am fost mai generoasă și a ieșit foarte mentolat)
  • 3 capsule de vitamina E
  • pudră de blush, sau perle colorate sfărâmate (opțional)

Într-o cratiță curată și mică din inox amestecăm ceara de albine, untul de shea, uleiul de migdale, uleiul mentolat (dacă nu vă place, puteți adăuga altă aromă de ulei). Spargeți capsulele cu vitamina E cu un vârf de ac sterilizat și stoarceți lichidul în tigaie. Topiți totul și amestecați la o temperatură joasă (fără să fiarbă, doar să se topească). La final, dacă doriți un balsam colorat, puteți adăuga pudră de blush sau pudră colorată. Dacă nu-l doriți colorat, nu mai adăugați pudra (există un pigment natural fain pentru așa ceva, dar eu nu am avut :D). Când totul este bine amestecat și topit, turnați în cutiuțe mici sau tuburi de lipstick. Se folosește după ce s-a întărit. Dacă nu folosiți toate cutiile odată, pe cele pe care nu le folosiți, le puteți păstra în frigider🙂. Mie îmi place foarte mult și sigur mai repet experiența! Mult spor!

balsam balsam 1

4 gânduri despre „Răcoritor și natural

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

