Dulce și-aromat

Pancake tower

Turnulețele din clătite sunt o imaginație de-a mea, deși n-aș putea spune că eu le-am inventat🙂. Îmi rămăsese ceva cremă de brânză, și cum nu știam pe unde s-o înghesui, am încropit repede un desert foarte ușor și delicios. Cred că este printre singurele moduri în care micuțul meu se atinge de brânză😀 Da, am un mofturos mic!

pancake tower 1

Deci avem nevoie de:

  • 1 ou
  • 200 g făină
  • lingură praf de copt
  • 275 ml lapte
  • Un praf de sare

Pentru umplutură:

  • Brânză dulce sau urdă
  • Zahăr după gust
  • Puțină smântână
  • Vanilie
  • Gem acrișor (prune, caise)
  • frișcă

Amestecăm făina cu sarea și praful de copt. Adăugăm laptele și oul și omogenizăm bine, pentru a nu rămâne cocoloașe. Coacem pancakes de mărimea unei guri de cană de ceai. Separat amestecăm brânza cu zahărul, vanilia și puțină smântână, așa încât compoziția să nu fie lichidă, și doar moale, ușor de de întins. Ansamblăm turnulețele de pancakes, punând o clătită, apoi ungând-o cu cremă de brânză, punând altă clătită, ungând din nou cu gem și adăugând a treia clătită. Adăugăm frișcă pe deaupra și putem decora cu bombonele colorate. Poftă bună!

pancake tower

4 gânduri despre „Pancake tower

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

