Cunoscuți și prieteni virtuali

A trecut destul de mult de la ultima mea postare pe blog. A fost o perioadă în care s-au petrecut multe lucruri pentru noi, și nici eu nu am fost în cea mai bună formă. Totuși deși n-am dat like-uri, n-am comentat pe bloguri și nu am purtat prea multe conversații online, am citit blogurile pe care le urmăresc și nu am rămas în urmă cu informarea din mediul online. De fapt de mult doresc să scriu un articol cu linkuri către blogurile pe care le urmăresc. Este posibil să mai omit din greșeală unele bloguri, dar în timp voi mai adăuga în articol probabil și alte linkuri. De asemenea ordinea prezentării blogurilor este aleatorie.

Voi începe cu blogurile care în principal tratează tema educației copiilor.

  • Raluca – este prietenă cu mine de mulți ani. Tot de foarte mulți ani nu ne-am văzut. Pe atunci nici una dintre noi nu aveam copii, și nici nu știu când a trecut timpul. Totuși comunicăm online atunci când timpul ne permite. Îmi este dor de ea și tare sper să ne revedem curând. Raluca are două bloguri, dar unul dintre ele este mai cunoscut: Caiet pentru școala de…acasă Pe acest blog ea ne prezintă activități pentru copii, produse cosmetice sau experiențe pozitive după folosirea anumitor produse, materiale didactice, experiențe familiale…Îmi place blogul ei și îl recomand cu drag.
  • Coca – este o mămică scumpă tare! Nu ne cunoaștem personal, dar comunicăm de parcă ne cunoaștem de o viață. Sper să o cunosc pe această mămică erou. Ea are doi ursuleți năzdrăvani și un blog: Ursuleții năzdrăvani.  Dacă doriți idei pentru educarea copiilor, activități pentru copii care de care mai ingenioase, recenzii de carte pentru copii și chiar pentru adulți, toate le găsiți pe blogul ei. Îl citesc cu interes și drag pentru că articolele ei sunt foarte utile. De asemenea Coca mai confecționează și figurile cu personaje din FIMO din cărțile pe care le prezintă pe blog. Puteți admira frumusețile ieșite din mâinile ei apăsând aici și aici.
  • Machete didactice – o mămică foarte talentată care face confecționează machete didactice pentru școli și grădinițe. Pe blogul ei prezintă diverse activități și recenzii de carte pentru copii într-un mod elaborat. Îl recomand cu mare drag și acest blog.
  • Cristina – care are o dulceață de fetiță de aceeași vârstă cu puiul meu. Blogul mamei îi aparține și pe el Cristina ne prezintă experiențele ei alături de familie, găzduiește diverse concursuri, ne împărtășește ceea ce o bucură pe ea și pe familia ei.
  • Camelia – Cred că acestei mămici ar trebui să i se ridice statuie. Mic atelier de creație se numește blogul ei și nu cred că am ajuns să cunosc vreo mamă care să aibă atâtea recenzii de carte în amănunt, atâtea materiale și activități creative și educative și atâta delicatețe precum Camelia. Scrie frumos, cu dedicare și precum celelalte mămici își crește puiul cu mult drag. Camelia mai meșterește și bijuterii din FIMO, și vă garantez că în ele se reflectă finețea și sensibilitatea creatoarei lor. Sunt o adevărată delectare pentru privire și vă invit să le admirați apăsând aici.
  • Irina – este o mămică dedicată a cărei blog se numește Atelierul Irinei. Blogul ei este nou, dar este și interesant. Dacă doriți să știți ce s-a întâmplat într-o anumită zi din an nu trebuie decât să accesați blogul ei. De asemenea ea confecționează și figurine diverse din ipsos pe care le puteți admira aici. Sunt perfecte pentru joaca cu piticii dar și pentru decorații.
  • Dana – cu blogul D-ale copilăriei își împărtășește experiențele zilnice alături de puii ei dragi ajunși deja la o vârstă mai mare. Avem de învățat de la ea multe. De la toanele de adolescent la artă și locuri de vizitat, pe toate le puteți găsi pe blogul ei frumos.
  • Antoaneta – deține blogul Pitici dar voinici. Și pot spune că voinicii ei sunt doi copii frumoși și inteligenți. Pe blogul ei găsim recenzii de carte, rețete probate delicioase, filme vizionate și recomandate, activități pentru copii…și multe altele. Pe blogul Antoanetei aflați multe și vă puteți delecta cu multe. Îmi place să-i vizitez căsuța virtuală.
  • Anca – o mămică a trei copii dulci și amuzanți care este adepta homeschooling-ului este una dintre cele mai haioase mămici. Blogul ei mă binedispune, mă amuză și mă încurajează. Îmi place mult să-i citesc blogul. Anca are stilul ei plin de umor prin care expune ceea ce vrea să ne transmită. Random stuff este o culegere de întrebări, răspunsuri, recenzii, întâmplări din viața de zi cu zi. Trebuie să vizitați blogul!
  • Vavaly – o mămică dulce care prezintă pe blogul ei tot ceea ce experimentează zi de zi. Puteți găsi pe blogul ei lucruri care să vă inspire, informații despre anumite  produse pe care ea deja le-a folosit și despre care doriți să știți dacă merită banii sau nu. Este o mămică foarte creativă și o puteți vizita pe blogul Vavaly.
  • Știam eu că am mai uitat din prietenii virtuali. Am uitat de Petru care are acest blog Pentru nu are copii, dar are nepoți. Pe blogul lui găsiți tot felul de informații care de care mai interesante. De asemenea Petru a publicat anul acesta și o carte pentru copii numită Revolta din orgradă. Găsiți detalii despre această carte și pe blogul autorului.
  • Roxana – cum am putut să uit de ea? Pe Roxana Rusu am cunoscut-o în Oradea cu doi ani în urmă. Are doi copii minunați și încă unul pe drum. Roxana este o mămică extrem de creativă iar pe blogul ei puteți găsi idei educative pentru copii. Recomand blogul ei cu toată inima.
  • Adela – mamă a două fete frumoase ne primește în căsuța ei virtuală cu mare drag. Pe blogul ei veți găsi multe idei creative. Adela este creativă și una din pasiunile ei este tricotatul. Mă uimește cât de frumoase sunt lucrurile tricotate de ea.
  • Laura Funză – îmi place mult felul ei de a scrie. Laura are un blog cunoscut pe care îl recomand cu toată inima. Fetița ei este o dulceață, iar pe blog Laura este sinceră și directă și asta îmi place mult la ea. Vă recomand blogul ei cu toată inima.

Lista va continua pe măsură ce îmi amintesc și alte mămici sau bloggeri dragi mie🙂 .

Bloguri pe care le îndrăgesc:

  • Tea Time with Lilly – este un blog plin de sensibilitate și pasiune pentru citit. Îmi plac recenziile realiste și frumos interpretate ale acestui colțișor virtual. Dacă doriți să cumpărați o carte și nu știți dacă va fi o investiție bună, Lilly vă va lămuri prin recenziile ei detaliate. Când intru în căsuța ei virtuală mă simt ca într-o casă vintage, invitată pe o sofa la ceai.
  • David Reguș – ne cunoaștem personal dar îi urmăresc și blogul cu mare interes. David este un om care face lumea din jurul lui fericită și frumoasă, iar blogul lui este o mică mină de aur în care aflați multe lucruri noi. Știri, informații, încurajări, cuvinte frumoase, toate sunt acolo și vă așteaptă pe Suceava Evanghelică.
  • Agnus Dei – Un blog care redă știri creștine din întreaga lume. Drame ale vieților zdrobite de boală și suferință, bucurii, profeții, materiale creștine – toate le puteți afla de pe acest blog foarte util. Informațiile pot fi citite atât în română cât și în engleză.
  • Tiberiu Ciubotari – un om minunat și un scriitor de succes. L-am cunoscut în primăvara aceasta personal și sunt tare bucuroasă că mi s-a dat această oportunitate. Tiberiu Ciubotari are trei cărți publicate și urmează în curând o a patra. Vă recomand atât blogul lui cât și cărțile sale cu toată încrederea. Cuvintele lui sunt bazate pe moralitate, credință pură și dragoste. Pot spune că a scrie este o artă foarte bine stăpânită de el!
  • Daniela Delibaș – autoarea cărții Femeia care mută munții, ne invită în căsuța ei virtuală cu drag. Am cunoscut-o pe Daniela în primăvară. Vă recomand atât blogul ei încurajator și plin de dragoste și căldură cât și cartea ei care în care se poate regăsi fiecare femeie.

Cu siguranță mai sunt bloguri pe care le urmăresc și la această listă voi mai adăuga. Sper ca și voi cei care citiți această postare să vizitați căsuțele virtuale prezentate și să vă simțiți bine primiți și îmbogățiți.

14 gânduri despre „Cunoscuți și prieteni virtuali

  1. mult soare aici in gradina ta si atunci cand poposesc pe aici ma incarc de energie pozitiva. azi, mai mult ca oricand, aveam nevoie de o astfel de raza de soare. asa ca m am apucat sa strabat aleile gradinii tale. si iata ca m-am intalnit chiar cu mine, cea care sunt de obicei, nu cea din ultimele zile coplesita de emotiile si grijile ce insotesc ultimele zile de sarcina. te imbratisez si iti multumesc pentru zambete si cuvinte🙂.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

