Invitație la răsfăț de toamnă

Nici nu pot să cred că suntem în toiul toamnei. Toamna este anotimpul meu preferat. Mi se pare romantic, viu colorat și bogat. Îmi place ca toamna să ies la plimbări în natură, să admir frumusețea din jur și să mă bucur de o stare de bine. Tot toamna îmi plac ploile răcoroase pe care le privesc prin geamul umed alături de o carte bună și o cană de ceai sau ciocolată caldă. Toamna este sezonul pregătirilor de iarnă când gospodinele fac multe cumpărături, când căutăm oferte și cadouri pentru sărbătorile care se apropie cu repeziciune. Când vine vorba de cadouri îmi place să aleg produse de calitate și frumoase. Și bineînțeles îmi place să primesc cadouri frumoase și de calitate. Oare cui nu-i place?🙂

Pentru că ne pregătim de sezonul rece și de cadouri am tras cu ochiul pe internet să văd ce mi-ar place să primesc în dar. Recunosc că opțiunile sunt nelimitate, dar am găsit un site cu produse de calitate și foarte frumoase. Îmi place www.chicbags.ro din două motive: are produse de foarte bună calitate la prețuri foarte bune și are transport gratuit pentru orice comandă (asta chiar m-a convins – de obicei comand de pe site-uri cu transport gratuit), tratând clienții cu seriozitate și promptitudine.

Cum se pare că am început să fac colecție de balerini, pe acest magazin virtual am găsit diversitate și eleganță în acest domeniu; m-au atras ghetele din piele naturală lucrate manual, pantofii cu sau fără tocuri din piele naturală pe diverse culori foarte frumoase și elegante… Sincer am văzut diferența dintre încălțămintea din piele naturală și dintre cea din piele artificială și întotdeauna recomand produsele din piele naturală. Sunt mult mai rezistente și comode.

Unul din produsele mele preferate
Unul din produsele mele preferate

De asemenea la pantofii care mi-au plăcut am găsit să asortez și o poșetă elegantă. În cazul poșetelor diversitatea este și mai mare. Am găsit atât poșete office cât și sport pe diverse culori. Deci dacă tot plouă și nu vă trage inima să ieșiți la cumpărături afară, eu spun să vizitați magazinul www.chicbags.ro . Un bărbat poate alege de acolo un dar pentru femeia iubită din viața lui, iar o femeie se poate răsfăța cumpărându-și un dar de toamnă pe care cu siguranță îl merită. Eu am ales de la ei de pe site ceva drăguț și cum ajunge comanda o să vă arăt pe blog detaliile.

Până atunci m-aș bucura dacă ați lăsa link-uri în comentarii cu magazine online (românești și străine) care au transport gratuit la orice comandă.🙂

6 gânduri despre „Invitație la răsfăț de toamnă

  1. Magazinele noastre de cumpărături online sunt cele cu cărți și materiale pentru bricolaj. În rest nu prea mă îngrămădesc la a achiziționa altceva din acest mediu. Mi-am luat în anii trecuți câteva perechi de balerini și am avut noroc că am primit ce am așteptat.

      1. Toamna nu prea am ocazia sa ii port… noi cam sarim de la sandale la incatari mai calduroase ( mai ales friguroasa de mine) in care pot purta sosete.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

