Joacă de copii

Activități de iarnă

Nu este iarna la noi. De fapt sunt cam în jur de 26 de grade. Ieri băieții mei au făcut baie în mare iar apa era superbă! Totuși sunt la jumătatea lunii noiembrie  și ne apropiem cu pași repezi de Crăciun. Micuțul meu mă întreabă din octombrie câte zile mai sunt până la Crăciun. În zilele ploioase sau seara însă ne-am mai jucat. Și bineînțeles am pregătit câte ceva pentru mult așteptata sărbătoare.

Mai întâi am pregătit felicitări pentru bunici. Ca în fiecare an noi trimitem de Crăciun multe felicitări prin poștă (nu virtuale). Cele trimise prin poștă rămân peste ani și sunt o amintire frumoasă; cele virtuale în schimb nu rămân de cele mai multe ori nici în amintire. Așa că puiul împreună cu mama au scos materialele de la naftalină și s-au apucat de crea. Împreună am decupat și am lipit și apoi ne-am umplut noi cât și toată casa cu sclipici. Dar am rămas mulțumiți de rezultate.

Captură

Bineînțeles după aceea am negociat ce trebuie să scriem în interiorul lor, iar prunc dulce de cinci ani și jumătate a scris cu mâna lui urările🙂

felicitare 2 felicitare 1

 

 

 

 

 

 

Acum nu așteptăm decât luna decembrie să le punem la poștă🙂

O altă activitate inspirată dintr-o fotografie postată de Adela este  crearea unui calendar care să ne scutească de întrebarea pusă de 10 ori pe zi „Câte zile mai sunt până la Crăciun?” Mi s-a părut o idee genială și tot împreună cu prunc din nou am decupat o cutie de la turtă dulce și am lipit împreună acest dulce omuleț de zăpadă care stă mândru lângă patul copilului nerăbdător.

om de zăpadă

În final am făcut și un mic tablou (colaj l-aș numi eu) din hârtie cu oameni de zăpadă. Aici nu vedem zăpadă, dar pruncul meu a fost fascinat primăvara trecută când am fost în România și a nins.

oameni de zăpadă

Curând vom trece și la ornamente de Crăciun, dar până atunci vă dorim la multe activități frumoase și mult sănătate🙂

2 thoughts on “Activități de iarnă

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

