Hobby

Ce putem face cu o agendă veche?

Aveți o agendă veche pe care doriți să o aruncați? Ați umplut-o până la refuz, este haotică și nici măcar nu o mai folosiți? Zilele trecute am găsit ideea asta pe Piterest (aș vrea tare mult să pun și link, dar nu îl mai găsesc) și a trebuit să o încerc și eu, cu atât mai mult cu cât chiar aveam o agendă veche, plină și dezordonată.

Ce trebuie să facem? Avem nevoie de o agendă care să aibă coperțile tari. Scoatem cu grijă foile din interiorul ei și rămânem doar cu coperțile tari. Coperțile le decorăm după plac. Putem lipi peste ele hârtie adezivă frumoasă, sau putem folosi tehnica șervețelului așa cum am făcut eu (dar este o variantă mai migăloasă). Am folosit și flori uscate, crizanteme, care sunt preferatele mele.

Apoi avem nevoie de carton mai gros pentru compartimentarea interiorului, și bineînțeles lipici de calitate bună. Ce iese? O mapă numai bună de depozitat documente, plicuri, felicitări….sau ce doriți voi.

agendă

agendă 1 agendă 2

agendă 4 agendă 3

Eu zic că merită să încercați reciclarea, nu-i așa? 🙂

3 gânduri despre „Ce putem face cu o agendă veche?

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

