Gadget-uri de bucătărie

O minune în bucătărie

Scriu această postare nu ca să fac vreo reclamă, ci pentru că pe blog la mine după cum ați observat am o secțiune numită Gadget-uri în bucătărie. Sunt colecționară de așa ceva🙂 și îmi place să testez lucruri noi. Acest fierbător cu aburi pentru legume și carne l-am văzut pentru prima oară la niște cunoscuți și mi s-a părut o adevărată minune. Sunt sigură că ați mai văzut așa ceva, dar poate nu știți dacă merită banii. Eu l-am cumpărat de la un magazin online dar le găsiți peste tot în market-uri. Mâncarea este delicioasă și foarte sănătoasă. Și recunosc și foarte rapid de preparat și simplu.

Fierbătorul are de obicei trei straturi și al meu are și un suport special pentru orez. Se montează foarte ușor și se curăță la fel de ușor. Dacă îl recomand? Cu toată inima. Pentru că îl puteți folosi la prepararea unui prânz delicios și rapid și sănătos. Și eu eram îndoielnică cu privire la el înainte să-l încerc. Iar costul de obicei este în jur de 20 de euro.

Ce puteți prepara la el? Puteți fierbe legume, fructe, carne și pește, toate deodată. Le condimentați bine și le repartizați pe straturile indicate în instrucțiunile de folosire și în jumătate de oră aveți prânzul gata.🙂 Sper să vă fie de folos aceste informații.🙂 Și dacă vă întrebați ce cantitate puteți găti la el, vă spun că puteți pregăti un prânz bogat pentru o familie cu cinci- șase membri cu ușurință!

fierbător legume

ceas

Rezultatul :)
Rezultatul🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

