Retrospectivă

 

retrospectivă 2016Suntem în prima zi din anul 2016. Cred că este prima oară când scriu pe blog în această zi. De obicei îmi place să fac o analiză a lucrurilor pentru anul trecut și să văd ce proiecte aș putea realiza cu ajutorul lui Dumnezeu în anul care vine. Uitându-mă pe proiectele propuse pentru anul 2015 îmi dau seama că majoritatea dintre ele s-au realizat. Nu toate, dar totuși măcar în parte au luat ființă. De pildă am luat carnetul de șoferi. Poate nu pare realizare mare, dar pot spune că acum nu urc la volanul mașinii cu spaimă așa cu o făceam înainte. Am citit cele 20 de cărți pe care mi le-am propus (știu, este puțin, dar când ai și prunc de crescut și educat acasă, plus alte treburi gospodărești, este o realizare și asta). Voi face o postare curând sper și cu cărțile citite, așa cum am făcut și anul trecut aici.

O altă realizare importantă despre care până acum nu am vorbit pe blog este faptul că am reușit să fac toate demersurile publicării primei mele cărți, „Eul din spatele măștii”, care va fi disponibilă, sper eu, până la sfârșitul lunii ianuarie. Inițial trebuia publicată până la sfârșitul anului, dar sunt lucruri neprevăzute care au amânat acest proiect. Când va fi disponibilă, voi da mai multe detalii despre carte, și sper cu toată inima să fie de folos tuturor celor care o vor citi.

Anul acesta l-am învățat să scrie de mână pe pruncul meu de cinci ani și jumătate și l-am învățat și să citească, încetișor, dar bine. Și bucuria bucuriilor, pentru că-mi plac spațiile verzi, am plantat cinci copaci: un liliac și patru meri. De asemenea am mers la una din întrunirile scriitorilor creștini români unde am cunoscut scriitori și oameni de valoare morală și socială. Pot spune că acele ore au fost una din cele mai plăcute experiențe pe plan intelectual și nu numai.

Sunt multe de spus despre cele 365 de zile care tocmai au trecut. Acesta este doar un mic rezumat…o mică crâmpeie din bunătățile și binecuvântările lui Dumnezeu din viața mea.

Și acum inevitabila întrebare. Care este retrospectiva voastră pentru anul 2015? Mi-ar place să știu asta printr-un comentariu la această postare…

Vă doresc un an nou 2016 cât mai binecuvântat și frumos!

8 gânduri despre „Retrospectivă

  1. Anul 2016 sa fie un an cât mai rodnic pe toate planurile!
    Fie ca după voia lui Dumnezeu să ți se împlinească rând pe rând fiecare dorință.
    Felicitări pentru cele realizate în 2015 și care cred că ți-au adus bucurie.
    Te pup Flori🙂

  2. Draga mea,iti doresc sa ai parte de un an minunat,plin de realizari,proiecte frumoase si multa muuulta dragoste.
    La multi ani!
    Te felicit…din toata inima pentru cartea care va veni..pentru carnetel,pentru progresele facute cu cel mic…AI avut un an plin si rodnic tare..
    Te pup!

    1. Mulțumesc Ghemuleț. Și eu îți doresc de asemenea un an frumos și plin de împliniri și realizări. Și mai ales îți doresc ca cele mai tainice vise ale tale, cele pe care îți este frică să le spui cu voce tare, să se împlinească și să te bucuri din plin!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

