Biblioteca minunată · Uncategorized

Ce am citit în 2015

În fiecare an îmi propun să citesc cât mai mult. Din păcate însă cu toate că îmi dau toată silința mai mult de 20-25 de cărți nu reușesc să citesc și asta pentru că pe lângă treburile gospodărești mai am și un prunc homeschooled momentan, și mă îndeletnicesc și cu scrisul. Lista cu cărțile citite anul trecut o puteți găsi aiciAnul acesta am citit doar 21 de cărți, și recunosc că nu toate mi-au plăcut. De fapt a fost una dintre ele pe care am aruncat-o la gunoi deși mai aveam 10 pagini de citit. Dar apoi am luat-o și am terminat-o (ca regulă generată, nu renunț să citesc o carte până nu o termin). Îmi place să citesc cărți din care să învăț ceva, să rămân măcar cu o idee folositoare. De obicei dacă citesc un roman, prefer să fie unul istoric, din care pot învăța contextul cultural și istoric al acțiunilor descrise. În astfel de cărți, deși povestea este fictivă, contextul cultural și istoric de obicei este real și îmi pot face o idee despre anumite perioade de timp istorice. Dar îmi plac și cărțile de etică, psihologie, sociologie, filozofie…

Dacă doriți să știți de unde puteți achiziționa cărțile, apăsați pe imaginea cărții de care sunteți interesat.

Pentru anul 2015 lista este următoarea:

durable goods Batsheba.inddAbigail.inddMical.inddChemarea inimii coperta.inddvenirea primăveriila ivirea zorilorcand reinvie sperantadincolo de furtunăînger de ocaziemarele tesatorin asteptarea lui summerhandle with carelanturile diavolulluiputerea cuvintelor unei femeiargument pentru dumnezeucreationism contra evolutionismce se intampla cu lumea in care traimregina adevarataarheologia biblieitoti-sunt-normali-pana-f

6 thoughts on “Ce am citit în 2015

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

