Biblioteca minunată

Hermie și prietenii lui

Cred că puțini sunt părinții iubitori de carte care au omis volumele cu Hermie și prietenii lui. În limba română din câte știu eu sunt traduse doar două din seria cărților Hermie, și din păcate noi avem doar una dintre ele, pe cealaltă nu am mai găsit-o de cumpărat. Puiul meu iubește mult această carte, și sinceră să fiu și mie îmi place mult. Are o învățătură morală și etică sănătoasă și încurajatoare iar ilustrațiile sunt minunate. Și se găsesc și desene animate pe măsură, doar că încă nu sunt traduse în limba română.

Și pentru că iubim atât de mult cartea, micul meu pui a venit cu ideea de a-l modela din pastă polimerică pe Hermie, dar și pe Antonio, personajele principale din această carte. Recunosc că Hermie mi-a dat atât mie cât și soțului ceva bătăi de cap. Cu Antonio m-am descurcat mai ușor. Hermie nu prea seamănă el chiar ca în carte, dar dacă puiul e mulțumit, asta e tot ce contează. (Coca l-a modelat pe Hermie fantastic și modelează orice minunăție vă trece prin cap. Puteți arunca o privire pe pagina ei de FaceBook. Noi îl avem pe Pancinello modelat de ea, care este nelipsit în lectura noastră a cărților cu Pancinello).

Până una alta vă lăsăm să admirați capodopera noastră🙂. De Antonio îmi place parcă mai mult acum când îl privesc și eu. Figurinele le-am modelat din FIMO apoi le-am lăcuit cu lac de bărci (de obicei folosesc acest tip de lac pentru că este mai rezistent și conferă un luciu special- deși îl folosesc mai mult la lemn). Poate lucrarea noastră vă inspiră și pe voi și vă pun la lucru mâinile hărnicuțe🙂.

Antonio 1 Hermie 1 hermie și Antonio Hermie

2 gânduri despre „Hermie și prietenii lui

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

