Hobby · Uncategorized

Când nevoia te învață

Uneori învățăm lucrurile din plăcere, alteori descoperim că ne plac anumite activități după ce am început să le facem. Așa a fost și în cazul acesta. De ceva vreme hotărâsem că mai avem nevoie de un dulap mic și dacă se poate și de un nou cufăr de jucării, pentru că cel vechi deja era de muuult neîncăpător. Văzusem diverse dulapuri și sincer pe lângă prețul deloc mic, mai era și calitatea precară…uneori rafturile erau deja încovoiate fără nimic pe ele. Dacă am mai fi pus ceva…nu știu cum ar fi arătat. De curând am văzut și la Lidl la ofertă un cufăr de jucării. În fotografia reclamei părea mare, dar la fața locului era nespus de mic și costa și 30 de euro. Așa că după lungi negocieri și planuri, am decis că e mai bine să încercăm să ne facem noi înșine ceea ce avem nevoie. Așa că am mers pe varianta „do it yourself”. Material deja aveam (MDF – un fel de pal foarte dur și rezistent). Am luat uneltele de care aveam nevoie și care în timp ne rămân nouă, și ne-am încercat îndemânarea (bineînțeles mai mult soțul). Oricum atât el, cât și eu și pruncul am avut parte de o experiență unică. Am ajuns la concluzia că varianta „do it yourself” nu e chiar atât de rea până la urmă. Eu zic că pentru primele încercări ale noastre în ale tâmplăriei arată destul de bine dulapul și dar mai ales cufărul. Voi ce părere aveți?

10 thoughts on “Când nevoia te învață

  1. Foarte frumos! Eu sunt obișnuită cu lucruri făcute de noi. Tata din nevoie se ocupă cu zugrăveli, așa că a făcut singur la casă renovări. Rafturi prin beci, cămară, el le face. Când eram eu bebe, nu aveau bani să-mi cumpere pătuț, așa că tata l-a făcut și cu aparatul de gravat lemn (cred că așa îi zice) a desenat personaje din desene, iar mama le-a pictat🙂 ce a ieșit a fost formidabil!

    1. Exact asta facem și noi. Dacă ar fi să le cumpărăm pe toate…nu știu dacă ne-am permite. Așa că inventăm. Mașinuțele de pe cufăr de exemplu sunt decupate din pal subțire, șlefuite și vopsite. Iar dacă un aparat electrocasnic se strică…nu-l aruncăm. Îl reparăm sau…reinventăm :))

      1. Le vopsim tot în culorile cufărului de jucării. Întâi le dăm cu grund alb, șlefuim și apoi vopsim. Sper să pun poze și cu noile noastre rafturi și veioza😀 Ce ne mai potrivim, nu? Avem îndeletniciri comune.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

