Hobby · Uncategorized

Mâini harnice și imaginație

Vă place ordinea? Mie da. Îmi place ca toate lucrurile să fie puse în ordine aproape perfectă, să le găsesc ușor. Așa se menține curățenia mult mai ușor în casă de altfel. Dacă toate hainele sunt haotic împachetate, jucăriile amestecate prin lăzi, cărțile amețite peste tot…mi se pare că devenim mai risipitori pentru că lucrurile se deteriorează și se pierd mai ușor, iar consumul se mărește. Nu, nu sunt severă cu cei din jur sau critică dacă nu sunt ordonați. Mie îmi place să fiu eu ordonată, iar dacă alții nu aranjează lucrurile ca mine este problema lor🙂. Fiecare dintre noi avem stil propriu de a ne ordona viața și lucrurile. Iar în familie nu cert pe nimeni dacă se face și dezordine (pentru că este inevitabilă) dar toți participăm la curățenie. Dacă sunt împrăștiate jucăriile, și copilul și le adună, și sinceră să fiu, de mic l-am învățat să le ordoneze pe categorii. Era o modalitate și de învățare, dar și un obicei bun. O regulă pe care o respect este ca seara să nu las vase nespălate în chiuvetă, jucării aruncate anapoda, sau haine neîmpachetate pentru a doua zi. A doua zi dimineața îmi place să găsesc casa în ordine, să-mi încep ziua plăcut, privind în casă cu drag, nu cu groază.

Și pentru că iubim ordinea și curățenia, ne-am gândit că ne-ar prinde bine câteva rafturi pentru camera pruncului. Țineți minte primele noastre piese de mobilier prezentate aici? Ei bine următorul nostru proiect au fost aceste rafturi. Cutiile colorate sunt de fapt reciclate, dintr-un plastic dur. Dau foarte bine cu o cameră veselă. Forma rafturilor am luat-o după ce am măsurat cea mai mare și carte pe care am avut-o, dar și cutiile, astfel încât să ne încadrăm bine. Înainte păstram acele cutii sub patul copilului și mă tot săturam să le mut de fiecare dată când dau cu aspiratorul sau ștergeam gresia.

O altă meștereală a soțului este o veioză care dă o senzație de confort în salon. Ce-i drept materialul este cam gros (dar din ăsta am avut la îndemână), dar nouă ne place tare mult cum a ieșit iar efectul este superb seara, dar și ziua.

Ne place meștereala. Este bună și pentru noi, dar și pentru prunc, care la rândul lui încearcă să meșterească și să inventeze și el diverse lucruri.

Voi ce pasiuni aveți? Ce alte reguli pentru a menține ordinea și curățenia în gospodărie respectați?🙂

 

4 gânduri despre „Mâini harnice și imaginație

  1. Tare fain le-ai aranjat si sunt sigura ca se va pastra ordinea!
    Io, tricotez si de cateva saptamani m-am apucat si eu de ordonat dar astept sa termine sotul raftul si apoi ordonez mai bine. Azi imi gata oglinda si o punem in baie. Ca sa mesteresc mai bine mi-o facut sotul cadou si o scula electrica pentru insurubat si alte helea!! Acum sa vezi!!

    1. :)) Vezi ce bine e să faci echipă cu soțul?🙂 E pentru prima dată când a început să facă mobilă și a început să-i placă. Întâi s-a documentat pe Youtube (trăiască internetul :))) Mult spor la meștereală!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

