Joacă de copii

Conectorii pentru joacă

Scriu această postare la insistențele pruncului meu, care m-a înnebuni pur și simplu rugându-mă să le arăt și altor copilași cum se pot juca folosind acești conectori colorați. Recunosc că acest set de jucării este cel mai folosit de doi ani încoace. Pur și simplu nu trece zi în care să nu se joace cu ei (dar să-i și împrăștie prin toată casa, așa ca să-mi înfund aspiratorul😀😀 ). Oricum conectorii de orice fel sunt jucăriile perfecte care pot stimula creativitatea. Mai jos sunt doar câteva dintre invențiile puiului meu. Cred că a făcut sute de forme până acum: de la frigidere, mixere (foarte autentice), până la telefoane mobile, mașinuțe, biciclete, boluri de supă și polonice…și multe altele pe care le-am uitat. Tot acești conectori i-am folosit și la matematică învățând adunarea și scăderea. Ba chiar a reușit să facă și un cuvânt cu litere de mână tot din acești conectori. Și dacă vă întrebați cât au costat, cred că am am dat pe un set de 120 de conectori colorați în jur de 2 euro.

Acum visăm la un joc GEOMAG. Poate recomandă cineva care citește această postare un site de unde putem comanda la preț rezonabil un astfel de joc? De asemenea ne-ar interesa și alte seturi de jucării din această categorie (sau care stimulează creativitatea), deci orice link sau sugestie la această postare sunt foarte bine venite. Menționez că fotografiile sunt făcute tot pe prunc😀 deci scuzați claritatea imaginilor.

8 gânduri despre „Conectorii pentru joacă

  1. Sunt destul de multe jucarii de genul asta. Cel mai mult imi plac Thinker Toys ( https://www.pinterest.com/pin/105201341271206480/) . Creativitatea n-are limita cu ele si fetele mele le folosesc sa creeze multe chestii care nici nu au nume si cand se plictisesc le asocieaza cu alte jucarii. Mai sunt apoi jucariile magnetice, care vin in diferite forme ( http://www.iqmagtoy.com/building/magnetic_toy_560pcs.htm). Foarte mult ne-au placut si link-urile: ( https://www.pinterest.com/pin/568649890425570897/ ) au folosire cam limitata , mai mult socotit si numarat . Bineinteles lego! K’NEX -imaginatie sa ai !Si Marble Maze care le tine pe fetele mele si acum in transa!! ( http://www6.discountschoolsupply.com/Product/ProductDetail.aspx?product=15470&es=237530000ESC&kpid=9320&gclid=CjwKEAjwlfO3BRDR4Pj_u-iO2U0SJAD88y1SXwWKQolD9px_PhiHnFRkceFSz1gmZ3C1UA4E0bGpkhoC8OTw_wcB&v56sidl=32&v56zipl=0&v56keycodel=0 )

      1. La mine se joacă și tata pruncului cu magneți de neodim. Vrea să facă un motor cu care produce free energy😀 Deci dacă cei mari sunt atrași de magneți, ce să mai spun de puii noștri!

  2. e foarte creativ baietelul tau; si noi avem aceste floricele si eu nu prea stiam ce sa fac cu ele, baietelul meu inca e mic si nu stie sa le imbine, multumim pentru idei baietelului tau🙂

    1. Mulțumi Carmen. La început nici al meu nu era atras de ele. Le avem de aproximativ un an și jumătate. Apoi a început să se joace și să facă o mulțime de modele! Chiar și brăduț de Crăciun :)) Dar bine înțeles nu avem fotografii decât cu foarte puține forme pe care le face.

  3. Si noi avem conectori ca ai vostri. Sunt foarte apreciati. Ii folosim in fel si chip. Ieri, micuta A. a ordonat multi conectori pe un bat de lemn de inghetata si m-a servit cu inghetata, ba de capsuri, ba de menta. Un deliciu! :-))

    1. Da, la noi în fiecare zi iau forme diferite. De la mixer de bucătărie, la laptop, ba sunt folosiți drept monedă de schimb, și la calcule matematice…pot spune că posibilitățile de joacă sunt nelimitate! Mult spor la joacă!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

