Anunțuri · Biblioteca minunată

De ce am scris o carte?

Nicole PatricCa orice autor al unei cărți, există răspunsuri care trebuiesc date cititorilor. Și bineînțeles, ca orice cititor al unei cărți, fiecare dintre noi dorește să intre în culisele cărții, să știe ce și cine stă în spatele unei cărți. Mie de exemplu îmi place să descopăr puțin din viața autorilor cărților pe care le citesc și să știu ce l-a determinat pe acel autor să scrie. În rândurile care urmează vreau să răspund la câteva întrebări pe care de obicei le am eu cu privire la cărțile pe care le citesc.

  1. De ce am scris o carte?

Nu este o întrebare ușoară. Nu cred că cineva scrie doar de dragul de a scrie dacă dorește să lase în urmă ceva de calitate. Motivul pentru care am scris în primul rând a fost din dorința de a comunica și de a lăsa în urma mea ceva care să aibă un impact frumos asupra celor din jur. Am scris în primul rând pentru mine. De fapt așa a început totul. Când ajungi la un punct în care nu mai ști pe ce cale să apuci, ca un om logic ce ești, studiezi situația și notezi ceea ce descoperi. Așa am făcut eu. Iar când am găsit ceea ce am căutat, am dorit să împărtășesc și altora calea pe care am mers eu, cu dorința de a-i ajuta și pe alții să iasă din impasul în care se află, sau să găsească răspunsuri la anumite întrebări pe care și le pun.

  1. Cel mai des sunt întrebată: despre ce este cartea?Screenshot

Este greu să spun în doar câteva cuvinte despre ce este cartea, pentru ea tratează o diversitatea de teme, precum subiecte etice, morale, religioase, dar tratează și nevoile umane, are și teme filozofice foarte întâlnite, teme psihologice… răspunde la întrebări pe care și le pun foarte mulți oameni. Cartea „Eul din spatele măștii” poate fi folosită ca un ghid de cunoaștere umană (atât de sine cât și a persoanelor din jurul nostru), poate reprezenta și o sursă bibliografică în predare pe diverse teme de interes.

  1. Cu ce rămân după ce citesc cartea „Eul din spatele măștii”?

blossomDe obicei îmi place să citesc cărți din care să pot învăța ceva, care să mă ajute să descopăr ceva bun și să aplic mai apoi în viața mea. „Eul din spatele măștii” este scrisă cu acest scop. Doresc ca ea să fie nu doar cumpărată și uitată pe un raft, ci scopul ei este de a fi citită și aplicată practic în viața de zi cu zi. Am studiat mult fiecare temă tratată în carte. Au fost capitole pe care le-am scris chiar și de trei ori până au ieșit așa cum mi-ar plăcea. De asemenea am folosit surse bibliografice numeroase și de încredere. Nu am abordat un subiect înainte să mă informez asiduu cu privire la el. Cu ce rămâne un cititor după ce-mi citește cartea? Acesta va ști mai bine, sau poate chiar va învăța, cum să se cunoască pe sine și pe ceilalți din jurul lui mai bine, cum să trăiască viața cu scop, fără a alerga fără țintă, doar așa în derivă după un câștig anume. Am descoperit că atunci când mă cunosc pe mine mai bine și când îi cunosc și pe ceilalți mai bine, viața devine mai frumoasă, iar relațiile cu cei din jur mai calitative. Cititorul va învăța ceea ce am învățat și eu când am scris-o: să nu mai reacționeze sub presiunea primului impuls, ci va studia problemele cu care se confruntă mai în profunzime, acest lucru ducând la decizii mult mai corecte și mai constructive. Și pentru că nimeni nu a ajuns la desăvârșire în ce privește viața și comportamentul uman, întotdeauna este bine să știm și opiniile altora, să citim și să învățăm și de la alții.

  1. De ce aș cumpăra cartea „Eul din spatele măștii”?

papadieConsider că nimic nu este mai de preț decât să lăsăm în urma noastră principii corecte de viață. Trăim într-o lume așa haotică în care familia normală este discriminată, în care pruncii nu mai aparțin părinților ci statului sau cine știe cui, în care suntem luați cu asalt de tot felul de culturi, secte și ideologii care ne afectează viața. Trebuie să știm să ne apărăm și să răzbatem prin toate acestea atât noi, cât și copiii noștri care sunt generația de mâine și care se vor confrunta cu probleme pe care poate că nici chiar noi nu le-am întâlnit. O bibliotecă de calitate face mai mult decât aurul, iar o carte de calitate poate fi o moștenire valoroasă. În „Eul din spatele măștii” am scris tot ceea ce aș vrea să știe copiii mei atunci când vor trebui să lupte în viață. Am scris cu dragoste, cu gândul de a ajuta atât oamenii de acum cât și generațiile viitoare să-și păstreze un ideal și directive sănătoase în viață, fără a ajunge la anarhie. Există atâta dezorientare în lumea aceasta încât vreau ca pruncii mei să nu fie ca o minge pasată de aici spre nicăieri de fiecare sistem sau curent nou care apare în lumea noastră. Vreau ca ei să știe cine sunt, că au valoare și că au potențial, că există principii morale și etice sănătoase…că trăirea noastră nu trebuie să ne fie dictată de nu știu ce guverne și legi care se schimbă „precum ciorapii”. Nu este o carte care îndeamnă la revoltă (nici pe departe) ci mai degrabă este o carte care îndeamnă la pace și liniște, dar la a gândi înainte de a acționa. Deci dacă am scris această carte pentru cele mai dragi persoane din viața mea, am scris-o cu toată dragostea, cu toată atenția și dedicarea, încercât să redau lucruri prețioase în ea. Ăsta cred că ar fi un motiv întemeiat pentru care ar putea fi cumpărată cartea mea.

  1. Cui îi este adresată cartea „Eul din spatele măștii”?

cockCartea de față este adresată inimilor deschise, oamenilor care doresc să învețe lucruri noi, indiferent de vârstă sau profesie. De asemenea ea este scrisă pentru cei care doresc să se cunoască atât pe ei înșiși dar să îi cunoască și pe cei din jur dintr-o perspectivă nouă, mai profund, prin ochii iubirii lui Dumnezeu pentru oameni.

  1. De unde pot cumpăra cartea „Eul din spatele măștii?”

„Eul din spatele măștii” poate fi cumpărată atât direct de la mine, cât și prin intermediul următoarelor magazine online (sau direct de la sediul lor pentru cei care stau în zonele lor).

moneyEditura Little Lamb

Kerigma

Micul Betleem

Gramma

Scriptum

Stephanul

Agape

CLC România

New Life

 

2 thoughts on “De ce am scris o carte?

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

