Un dar prețios de ziua mea de naștere

Pe 8 Aprilie a fost ziua mea de naștere. După cum spuneam anul trecut pe vremea asta sărbătoream în România, deși eram super stresată pentru că urma examenul pentru carnetul de condus. Anul acesta pe 8 Martie am lansat prima mea carte „Eul din spatele măștii” și mă rog cu toată inima să aibă un impact cât mai bun în viețile celor care o citesc.

Însă de ziua mea anul acesta am sărbătorit în mod unic. Am început ziua frumos, însorit, dar pe drumuri și prin spital. Analize, măsurători…incertitudini: va fi azi ziua aceea mare, sau nu va fi? Până la urmă s-a dovedit că ziua mult așteptată a sosit. Deși a fost o experiență dureroasă (cum sunt toate de felul acesta de altfel), seara ne-am bucurat de cel mai frumos și totodată unic dar: s-a născut bebe Luca, un flăcău de 2800 grame, cuminte foc, care nu știe decât să pape și să doarmă.🙂 Nu cred că am primit dar mai frumos din partea cuiva de ziua mea până acum!🙂

Screenshot tălpi

19 gânduri despre „Un dar prețios de ziua mea de naștere

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

