Biblioteca copiilor · Uncategorized

Un set de cărți minunate pentru toodleri

Deși încă nu avem un toodler, de Crăciun are să fie unul🙂. Bebe Luca are două luni, dar este darul perfect de Crăciun când va avea cam 8-9 luni. Despre ce este vorba? Despre acest set de cărți frumoase, frumoase, frumoase… Le-am zărit fără să vreau pe BookPeople dar pentru că transportul era prea scump, am ales varianta free shipping de la Bookdepository.

Storytime with Sophie este un set de cărți superbe, perfecte pentru toodleri. Sunt cu coperți cartonate dar moi, iar paginile sunt tot cartonate. Fiecare pagină are o parte senzorială: puncte din material textil, foi ondulate, buline colorate strălucitor și alunecoase la atingere…. Ambele cărți au propria carcasă, lucru care le conferă rezistență. Știu că prețul este destul de mare, dar calitatea lor vorbește de la sine. Am considerat că este cadoul perfect pentru un viitor cititor (sper eu). La G. nici nu știam ce înseamnă o carte touch and feel…deci nu am avut așa ceva. Imaginile de mai jos vor vorbi de la sine🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

