Cosmetică · Uncategorized

Ulei de plajă homemade

Pentru că avem plaja aproape și aici este o căldură teribilă (37 grade), e nevoie de cremă dau ulei pentru a ne expune la soare. Aveam ceva cremă rămasă din sezonul trecut, dar se pare că în loc să ne protejeze de soare, mai degrabă irită pielea. Așa că până să ajungem la magazin să cumpărăm o cremă nouă, m-am gândit să încerc să prepar eu una în casă din ce am prin „cutia cu medicamente”. Astfel inspirată și de pe internet, dar și din propria imaginație, am preparat un ulei de soare bun (spf 30) pe care deja l-am testat pe plaja fierbinte. (Nu băgați în seamă stricla în care este pus…este de la un parfum terminat – am folosit-o doar pentru că pot pulveriza cu ea uleiul😀 )

WP_20160622_12_41_44_Pro

Avem nevoie de:

  • 3 linguri ulei măsline
  • 6 linguri ulei de migdale
  • 4 linguri de ulei de shea
  • 5-6 capsule (picături) vitamina E
  • 2-3 picături ulei de mentă (sau orice ulei aromat)

Punem toate ingredientele într-un borcan, le amestecăm bine, apoi le depozităm într-o sticlă. Ne dăm din abundență cu acest ulei înainte de expunerea la soare. Dacă ne băgăm în apă, este bine să ne mai dăm din când în când cu el. Putem înlocui uleiul de shea cu ulei de morcov.

4 gânduri despre „Ulei de plajă homemade

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

