La ceai cu Creatorul

Trei luni de fericire

Iată-ne în plin sezon estival. Căldură mare mon cher. Și eu una deși stau la 100 de metri de mare…nu mă prea dau în vânt după ea. Îmi place să merg pe plajă fie dimineața, fie seara, adică atunci când nu mă termină căldura! Că altfel dacă stau prea mult în apă mă ia frigul, dacă stau pe plajă mă trec nădușelile! Și uite-așa prefer eu muntele! Totuși ultimele trei luni fost destul de aglomerate pentru mine. De când sunt mamă a doi flăcăi nu-i chip să mai stau locului. Ce am mai făcut în ultimele noastre luni?

Ei bine acum trei zile s-au împlinit fix trei luni de când bebe Luca a făcut cunoștință cu tata (că pe mama o cunoștea din burtă :))). Aceste trei luni au fost o aventură plină de oboseală, fericire, gângureală, zâmbete de bebeluș dulce foc, raze de soare…Bebe Luca este ca o rază de soare! Noaptea doarme „ca un prunc” cum spune vorba, se trezește doar o dată (uneori și de două ori) să pape și se duce la somnic din nou. Își suge pumnii mici de zor, împarte zâmbete din belșug oricui îi vorbește și fură inimile tuturor celor care îi ies în cale. Avem de trei luni o bucurie continuă cu el. Mai sunt și zile nenorocite în care mă simt ca un zombi obosit, dar trecem peste ele cu zâmbet pe buze și speranța de mai mult somn pe viitor. Se pot spune multe despre aventurile micului curios…

Nici G.D.nu e mai prejos. Și-a pus în cap de câteva zile că vrea să devină lingvist și că vrea să-și inventeze limbă proprie. I-am spus că dacă vrea asta, trebuie să citească foarte mult, așa că s-a dat la cale și citește entuziasmat, pentru ca într-o zi să devină lingvist😀. Între timp mai inventează și niște cuvinte în „georgelaină” limba lui imaginară. După cum spuneam și într-o postare anterioară, numai ce am terminat abecedarele pentru clasa 1 și suntem tare mândri de asta.

O altă noutate este faptul că a început să citească în engleză cuvintele scurte foarte bine. Știu că poate nu-i mare lucru, dar având în vedere că era în afara erei noastre cu engleza…este un pas uriaș pentru noi. Cum și-a dat drumul? Nici eu nu știu sigur. A mai comunicat cu prietenele mele și le-a auzit vorbind, a mai auzit în desene animate, m-a mai întrebat pe mine unele lucruri, i-am mai predat eu câte una alta…și uite-așa își dă drumul. Un material didactic excelent sunt aceste cărți de la Oxford menite special pentru micii începători (și eu le-aș recomanda cu foc și pentru școlile românești, care se dau în vând să-i învețe pe micii curioși gramatica…în loc să-i ia pas cu pas cu alte detalii mai interesante pe elevi). Cărțuliile nu-s ale mele, mi-au fost împrumutate, dar vreau să le scanez ca să nu le pierd sămânța😀.  De cumpărat nu știu de unde le-aș putea cumpăra pentru că prietena mea le are din Anglia luate de la un târg de carte de la școală, iar pe unele de la second hand tot din Anglia (cu 50 de cenți bucata). Ne-a mai dăruit și un abecedar tot Oxford după care învață nepoata ei și am rămas șocată să văd cât de ușor și sistematic este predată limba engleză. Sper să pun o postare mai pe larg cu aceste materiale puțin mai încolo.

Despre mine…știți că nu prea scriu multe despre mine de obicei, și cred că s-a observat că nici fotografii cu mine sau ai mei nu am pe net. Ei bine eu sunt obosită, fericită și …ocupată. Ba citesc, ba gătesc, ba scriu…și tot așa mai departe. Acum câteva săptămâni am avut și prima mea prezentare de carte în Atena la biserica Betel, și am avut un timp minunat acolo. Am primit și un mic dar hand made (și cum fac colecție de cutii -m-am bucurat de dar😀 ).

Mi-e dor de România pentru că nici nu știu când a trecut un an de când am părăsit-o din n0u. Mă mai delectez cu apusuri de soare (sau mai nou răsărituri – pentru că nu mă mai ia somnul după ce-l hrănesc pe bebe Luca). O altă îndeletnicire este promovarea noului meu blog (care nu-i deloc nou de fapt) numit Roua de dimineață  Prin acest blog doresc promovarea scriitorilor creștini români, dar și încurajarea cititorilor. Se numește „Roua de dimineață” cu referire la împrospătarea spirituală de care ar trebui să avem parte fiecare dintre noi în fiecare dimineață, pentru a avea o zi bună! Ceea ce scriu acolo este de obicei ceea ce meditez eu dimineața, când toată lumea doarme.

blog

Zilele trec rând pe rând și iată-ne la jumătatea verii deja. Eu visez la răcoarea toamnei, la frunze colorate (deși aici nu prea văd așa ceva – că la palmieri nu cad frunzele), la plimbări în păduri răcoroase și la clinchet de izvoare limpezi ca-n Bucovina….

.

3 gânduri despre „Trei luni de fericire

  1. bebe Luca e o dulceata de copil si cam stiu eu ce si cum, doar si la mine e tot cam asa🙂. cu exceptia marii …
    Dante al meu s-a setat ca lui nu i place engleza si nu vrea engleza, el vrea rusa.asta dupa ce a vrut spaniola. il las sa vorbeasca si ii tot bag cartile de engleza sub nas :)). noi avem de la Usborne si unele sh foarte bune, tot din anglia. vrea nu vrea, bea grigore aghiasma.
    sanatosi sa fim cu totii!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

