Dulce și-aromat

Caramel și ciocolată…combinația perfectă

Nu-i tocmai cea mai sănătoasă rețetă având în vedere că are la activ „o tonă” de zahăr, dar dacă o consumăm cu moderație, zic că merge odată la o vreme încercată. Rețeta asta am găsit-o pe Pinterest și recunosc că mi-a lăsat gura apă, mai ales că sunt mare fan de ciocolată și de caramel🙂 Rețeta este simplă și la îndemâna oricui vrea să o încerce și are chef de ceva dulce!

praj

Avem nevoie de:

  • o conservă de lapte condensat îndulcit
  • 50 g unt
  • biscuiți dreptunghiulari
  • ciocolată de lapte
  • 50 g zahăr brun

Așezăm un rând de biscuiți într-o tavă tapetată cu aluminiu. Într-o cratiță fierbem la foc mic laptele condensat cu zahărul brun și adăugăm și untul, până devin caramel moale. Turnăm o parte din caramel peste biscuiți, pe de-asupra mai punem un rând de biscuiți și mai turnăm un strat de caramel, și iar punem un strat de biscuiți. Dăm la frigider pentru vreo oră. După ce scoatem tava din frigider, tăiem prăjitura bucățele, pe care le ungem deasupra cu ciocolată de lapte topită. Dăm la rece până la servire. Poftă bună!

11 gânduri despre „Caramel și ciocolată…combinația perfectă

  1. Yummie!
    Noi am testat alte bombe calorice in primavara….tot asa cu straturi de biscuiti dati prin sirop/lapte, intre straturi am pus diverse creme, deasupra am pus ciocolata topita si frisca😀
    Delicios!

    1. Se înțelege o conservă de lapte condensat. Toate sunt cam la fel. Dar au 200 de ml. Cât privesc biscuiții, un pachet normal este de ajuns.🙂 Nu le-am trecut pentru eu le-am pus la ochi. Dar atât am folosit eu.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

