Hobby · Uncategorized

Meștereală și nu plictiseală :)

Ca mamă nu am timp să mă plictisesc niciodată. Pe lângă un prunc de șase ani care pune 70 de întrebări pe minut :))) – glumesc, dar când vă spun că pune întrebări cu tona, chiar o face…(de ce are șarpele venin? Unde are șarpele venin?, De ce vecinul are perdelele trase și copertina în sus?, De ce….unde …de ce…?) mai am și un pui mic de patru luni care normal că are nevoie de atenție, alăptare, schimbat scutece, două băi pe zi…giugiuleală…plus deși este vacanță, noi facem câte jumate de oră de scriere și matematică, așa ca să nu uităm. Dar pruncii nu sunt totul! Nuuuu! Mai sunt și rufe de spălat, de călcat și împachetat și pus la loc, vase murdare, burți goale și oale cu mâncare de umplut, curățenie de făcut…eh și lista ar putea continua. Bineînțeles că și soțul participă din belșug la toate alea când nu este la muncă, și culmea, mai dă și în mintea mea când vine vorba de meștereală și am nevoie de ajutorul lui.

În ultima perioadă nu am prea avut timp de hobby, deși pe ici pe colo mi-am mai presărat timpul cu mici plăceri. Bineînțeles cititul și eventual scrisul au stat pe primul loc. La telefon vorbesc cu căști în timp ce mai fac vreo două trei lucruri prin casă. Dar păcat să-mi pierd îndemânarea. Așa că mai jos, vă prezint și ultimele mele meștereli, care nu-s multe, dar îmi place cum mi-au ieșit. Se putea să nu mă „laud” și eu ce ceva?🙂

Este vorba despre o decorație de perete la care am folosit dantelă și scoici, precum și despre un album foto pentru zile de naștere pentru Luca Bebelușul. Cel mare deja are unul aproape plin, așa că trebuia să fac unul și pentru cel mic. Eu am și pentru fiecare copil câte un jurnal în care scriu din când în când lucrurile pe care le fac ei, ce activități fac, pun fotografii, amprente cu mâinile lor, îi sfătuiesc…și intenționez să le dau aceste jurnale cadou când vor împlini fiecare 18 ani. Dar să lăsăm toate astea și să trecem la prezentarea propriu zisă🙂

Și pentru că astăzi se împlinesc 177 de ani de când a fost făcută prima fotografie…haide să sărbătorim cu o lună plină🙂

Captură

4 gânduri despre „Meștereală și nu plictiseală :)

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

