Cosmetică

Ce este mai bun decât naturalul?

sapunNu știu alții cum sunt…dar eu pe timp de iarnă am probleme serioase cu pielea mâinilor. Clima nu mă ajută deloc, deși port mănuși când gătesc sau folosesc detergenți diverși. Ba chiar am dat și o droaie de bani pe o ședință la dermatolog, care m-a lăsat tot în ceață cu tratarea mâinilor. Care este problema? Dermatita. Dermatita este o afecțiune a pielii determinată de +actorii de mediu, de detergenți, de frig și mai ales, apare pe o piele sensibilă. Un lucru este clar: când venea iarna, venea și chinul la mine. Mâinile se înăspreau, apoi se înroșeau și se jupuia pielea de pe ele de arătau ca fripte. Nu mai pomenesc durerea și usturimea simțite, și mai ales tona de creme diverse pe care le-am tot încercat. Singurul săpun care îmi făcea bine cât de cât era Dove solid, care are în conținut un procent considerabil de cremă hidratantă.

Acum o lună însă, am avut ocazia să o cunosc pe draga de Coca, fix când am intrat în Giurgiu. Mare mi-a fost dorința să o întâlnesc, dar și mai mare bucuria să constat că este o femeie minunată, cu o familie deosebită. Pentru cei care nu o știți, vă îndemn cu drag să-i vizitați atât blogul aici, cât și pagina de Facebook, unde puteți comanda cele mai frumoase figurine din argilă polimerică. Merită să trageți cu ochiul acolo și să vedeți frumusețile meșteșugite de ea. Așadar, Coca mi-a dăruit printre altele mi-a dăruit un săpun 100% natural. Mirosea atât de frumos…a scorțișoară și cuișoare, încât imediat l-am folosit. Și minune! Pielea, care deja era roșie și crăpată, s-a vindecat într-o săptămână. Nu, nu fac reclamă aici, dar totuși poate ajută pe cineva postarea aceasta. Sunt sigură că mai sunt și alții care au dermatită și care nu știu ce să mai facă pentru a o preveni sau trata.

Sfatul meu?

  • folosiți mănuși, mai ales când lucrați cu soluții de curățare.
  • când vă udați mâinile, folosiți apă caldă
  • folosiți un săpun 100 % natural
  • Folosiți o cremă super hidratantă pentru mâini, care să fie cât mai naturală posibil.

Pentru că am fost foarte mulțumită de rezultatele acelui săpun parfumat, am comandat și altele de la Valery Soap, alături de o cremă special concepută pentru problema mea. Valeriei îi place să prepare creme și cosmetice personalizate, astfel încât puteți discuta cu ea problema care vă frământă și ea va ști ce combinație de ingrediente să pregătească. Săpunurile ei sunt atât de parfumate, dar și atât de frumoase încât îmi vine să le țin la expoziție. Chiar zilele astea admiram la ea pe pagină niște săpunuri atât de frumoase care pot fi frumoase daruri de Crăciun (și utile totodată). Prețurile de asemenea sunt rezonabile, având în vedere ingredientele calitative folosite în produsele cosmetice ale Valeriei. Cu toată inima o recomand când vine vorba de îngrijirea pielii. Puteți intra aici pentru a vă delecta cu frumusețile create de ea. Nu, acest post nu este o reclamă plătită, ci este doar o postare care poate ajută și pe alții cu aceeași problemă ca și a mea. 🙂

O zi frumoasă vă doresc!

2 gânduri despre „Ce este mai bun decât naturalul?

  1. Si eu cu dermatite…egzeme, am fost la 7 dermatologi in Bucuresti (realmente mi-era jena sa dau mana cu cineva) iar frigul accelereaza, si cu manusi.
    Intre timp am invatat ce imi accelereaza dermatita si alergiile – pt ca reactiile alergice apar si dupa 24-48 ore. La mine a functionat cu igiena alimentatiei (am si alte alergii), evitat chimicalele la maximum (inclusiv contact 2 secunde tot contact e), igiena simpla (spal cu apa, las chimicalele de menaj pt altii), pentru hidratare din toate cremele primite de la cei 7 dermatologi (creme scumpe, bani grei la farmacii) cea mai puternica a fost Tractopon (crema, cu uree 30%).
    Intre timp am calmat, tinut sub control, nu mai cumpar nimic, din cand in cand un unt gras natural, si acum incerc sa imi fac crema mea de galbenele.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

