Biblioteca copiilor

Cărți pop up minunate!

Este toamnă și în sfârșit o petrecem în România. Pentru cei care nu au aflat încă, da, ni s-a împlinit una dintre cele „10 dorințe nebune”. Ne-am mutat în România. Ador toamna aici! frunze colorate, fructe culese din pomi, miros de fum și brumă, verde și ruginiu cât pot cuprinde ochii… De asemenea experimentăm ce înseamnă și clasa pregătitoare, iar pe viitor voi face postări sper eu cu ce materiale educative am mai achiziționat sau am mai găsit. Vedem și cum este ca bebe mic de șapte luni să crească alături de bunici (cam alintat aș spune eu…).

Deși este toamnă târzie, ne apropiem cu pași repezi de Crăciun, și bineînțeles ne apropiem de cheltuirea fondurilor pentru darurile de Crăciun (dacă nu le-am cheltuit deja😀 ). Unele daruri deja le-am cumpărat. Cum ar fi această superbă carte Pop up pe care am zărit-o pe internet astă vară pe când încă eram în Grecia.

Pe lângă informațiile prețioase despre fulgii de nea și unicitatea lor, cartea vine în întâmpinarea simțurilor noastre vizuale cu ilustrații superbe, precum și cu jocuri de imagini 3D minunate! Fiecare pagină este o adevărată operă de artă, care are parcă propria ei poveste. Imaginile vor vorbi de la sine, deși este mult mai frumoasă în realitate!

Pentru o imagine mai amplă puteți privi și acest video detaliat. Cartea o găsiți aici la reducere. Este destul de scumpă, dar …merită fiecare bănuț!

 

5 thoughts on “Cărți pop up minunate!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

