Hobby

Podoabe și daruri de Crăciun

Din nou este timpul să ne bucurăm de această minunată sărbătoare. Din nou privim cerul și ne amintim că acum două mii de ani îngerii au coborât ca niște stele și au cântat laude lui Dumnezeu anunțând vestea bună a nașterii Domnului Iisus! Ce frumos trebuie să fi fost atunci. Cred că orice podoabe și lumini din lumea noastră actuală pălesc pe lângă strălucirea aceea venită din altă lume, pe lângă pacea și bucuria aceea din ceruri!

Și pentru că întotdeauna Sărbătoarea Nașterii Domnului Iisus este o sărbătoare a darurilor și a bucuriilor, cu dragoste am meșteșugit și eu câteva podoabe și daruri din diverse materiale: Fimo, lemn, hârtie. Sper ca ele să vă inspire și pe voi. Știu sigur că cei care le-au primit s-au bucurat de ele mult! Voi ce alte podoabe și daruri pregătiți?🙂

6 thoughts on “Podoabe și daruri de Crăciun

  1. Ce frumoase sunt.Cu siguranta ca vor fi extrem de apreciate ..
    S eu am facut 8 ornamente „decoupage”.AM scris cu ghilimele pentru ca le-am facut din resturi si fara prea mult talent si tehnica in aceasta metoda de lucru..
    Poate le voi posta,pana atunci,admir si ma inspir de la tine..

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

