Concursuri

Un dar pentru iubitorii de carte

Este decembrie și luna cadourilor se apropie. Apropo, știți de ce se  dăruiește de Crăciun? Sunt multe teorii, dar eu aș alege-o pe cea adevărată, și anume, că Dumnezeu a fost atât de bun cu noi încât și-a trimis Fiul în dar pentru ca noi să trăim veșnic. De asemenea îngerii au sărbătorit cu melodii minunate nașterea Fiului lui Dumnezeu, iar magii I-au dăruit la aproximativ doi ani după naștere aur, smirnă și tămâie. Cu toții au sărbătorit și au dăruit. Dacă s-a păstrat ceva din adevăratul spirit al Sărbătorii Nașterii Domnului, atunci dorința de a dărui este acel ceva. E minunat să ne dăruim unii altora în primul rând compasiune, dragoste, ajutor spiritual și material…să ne gândim unii la alții ca la niște făpturi alese și create de un Dumnezeu minunat. Vreau ca dincolo de strălucirea și grandoarea tot mai pompoasă din fiecare an prin care este sărbătorit Crăciunului, să vedem pruncul smerit din Betleem, care a ales să se nască într-un grajd, deși era Regele universului. Dincolo de forfotă, stres, febra cumpărăturilor, temeri, neajunsuri, nori cețoși de întristare, există soarele. Norii trec, dar soarele rămâne.

Și pentru că se apropie cea mai îndrăgită perioadă a anului, vreau să împărtășesc bucuria Nașterii Domnului Iisus prin a dărui două volume a cărții „Eul din spatele măștii”, publicată în martie anul acesta. Cartea tratează problemele contemporane prin care trece fiecare om în zilele noastre din punct de vedere creștin. O descriere mai amănunțită a cărții o puteți găsi și aici.

Tot ce trebuie să faceți este să lăsați un comentariu la această postare prin care să spuneți câte cărți ați citit anul acesta, și care v-a plăcut cel mai mult. Concursul începe astăzi, 11 Decembrie 2016 și se încheie pe 16 decembrie (adică vinerea viitoare) , la ora 12:00 noaptea. Duminică, 18 decembrie voi anunța cei doi cititori câștigători printr-o postare pe blog. M-aș bucura dacă ați da de veste și altora de asemenea printr-un share la această postare :). Mulțumesc!

eul-din-spatele-mastii

10 gânduri despre „Un dar pentru iubitorii de carte

  1. Buna

    Un cadou superb!

    Sincer nu am idee cate carti am citit, dar am sarit de 80 🙂

    Cea mai frumoasa….mm…e cam greu sa aleg 🙂 „Dragoste ascunsa” de Julie Garwood dar pot fi si altele

    Multumim pt concurs si abia astept sa aflu castigatorul 🙂

    Irina Marin

  2. Pfff grea intrebare. Am citit, sau mai bine spus i-am citit lui Bea o multime de carti pt copii. Ca sa numesc si o carte pe care am citit-o si mi-a placut e ”Educa-ma cu viziune” de Aurelia Grosu.
    Ps. Isus nu s-a nascut in luna decembrie.

  3. N-am citit foarte multe, cateva de copii si 3 pt mine, plus Biblia. in afara de Biblia care n-o sa pice din topul preferintelor mi-a placut Douasprezece femei extraordinare de John Macarthur.

  4. Anul acesta a fost un an foarte „sarac” la capitolul carti citite. Le-am citit fetelor foarte multe cartii, imprumutate de la biblioteca, dar pt mine am citit doar din Biblie si de Max Lucado-O dragoste care merita traita.

  5. Hmmm…asta da intrebare. M-a pus pe ganduri pentru ca eu anul acesta nu am citit nici o carte…in afara de carti penru copii, dictionare si alte materiale pentru serviciu. Mi-ar placea sa castig cartea. Multumim pentru dar 🙂

  6. Buna,
    Nu stiu cu exactitate cate carti am citit anul acesta, nu foarte multe oricum…sau nu atat de multe cum mi-as fi dorit, dar doua dintre ele m-au uns pe suflet. Primul loc: „A doua cruce”, scrisa de Ieromonah Paulin Iluca si a doua „Vanatorii de zmeie”, Khaled Hosseini.
    Abia astept rezultatul concursului!!!

  7. Eu nu știu exact numărul de cărți anul acesta, am început să le notez abia din vară… Am depășit o sută oricum. Cel mai tare mi-a plăcut cartea Lisei See, Floare de Zăpadă și evantaiul secret, urmată îndeaproape de Accabdora….

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

