Câștigătorii celor două cărți

Astăzi se încheie concursul nostru pentru iubitorii de carte. M-am bucurat să aflu preferințele voastre în materie de literatură, precum și faptul că anul acesta ați citit. Cunoscu destule persoane care n-au răsfoit în cele peste 300 de zile ale anului curent nici măcar o carte pentru copii. Este important să dorim să citim. Eu personal am citit anul acesta 24 de cărți și am încă două pe care le devorez acum. Poate reușesc să le termin până la sfârșitul anului. Bineînțeles pe lângă cărțile mele, am citit ne N ori nenumărate cărți pentru copii, articole și bloguri. Cititul este o pasiune și regret că nu am mai mult timp pentru această plăcere. Sunt momente când apuc doar noaptea să mai citesc câte ceva. Care a fost cartea mea preferată din anul acesta? Nu pot să spun că m-a plăcut una în mod deosebit. Cred că m-a impresionat „El încă dă pietre la o parte” de Max Lucado și „Așteaptă-te la minuni” de Tiberiu Ciubotari. Ca în fiecare an însă, la finele anului acesta voi publica un articol cu toate cărțile citite anul acesta. De obicei mi le notez ca să am așa statistică pentru mine :).

Vă mulțumesc pentru participarea la acest concurs. Fiecare comentariu de la postare mi-a adus bucurie și vă mulțumesc. Mi-ar și dorit ca la fiecare să dăruiesc câte ceva. Din păcate însă a trebuit să mă rezum la doi câștigători. Vestea bună însă este că peste câteva zile va mai fi un concurs pe un blog îndrăgit mie, Ursuleții năzdrăvani, prin care voi mai dărui încă două cărți cu dedicație.

La acest concurs au participat:

  1. Irina Marin
  2. Melly
  3. Ela B.
  4. Cris B.
  5. Nico
  6. Racolța Petru
  7. Mihaela
  8. Poveștile cărților
  9. Oana Mariam
  10. Alexandra Bosinceanu

Primul câștigător este participantul cu nr. 8 – Poveștile cărților.

castigator-1

Al doilea câștigător este participantul cu nr.10 – Alexandra Bosinceanu.

castigator-2

Felicitări câștigătorilor. Aștept adresele pe care voi trimite cărțile prin mesaj pe Facebook sau pe adresa de email flori_de_mandarin@yahoo.com

Dacă doriți să achiziționați cartea „Eul din spatele măștii”, cartea costă 25 ron + 4 ron transportul (cu banii depuși în cont). În acest sens îmi puteți scrie pe facebook sau pe adresa de email de mai sus.

O săptămână frumoasă vă doresc și multă bucurie de sărbători!

Cu drag,

Flori de mandarin!

2 gânduri despre „Câștigătorii celor două cărți

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

