Biblioteca minunată

Retrospectivă literară 2016

Ca în fiecare an, și în anul acesta mi-am propus să citesc măcar 20 de cărți. Știu că sunt puține, dar având în vedere că pe lângă acestea mai citesc și duzini de cărți pentru copii, povești, bloguri, articole de presă…cantitatea literară se ridică mult. Totuși eu contabilizez doar cărțile și îmi doresc tare mult să ajung și eu performanța de a citi măcar peste 30 -35 de cărți pe an. Deocamdată însă anul acesta pot spune că am citit doar 24, pe carele enumăr mai jos. Printre preferatele mele au fost „Așteaptă-te la minuni” – de Tiberiu Ciubotari și „El încă dă pietre la o parte” – de Max Lucado (mulțumesc Coca pentru că mi-ai dăruit-o exact la momentul potrivit 🙂 ). Bineînțeles mai am două cărți începute, dar pe acestea încă nu le contabilizez :). Vor rămâne pe lista de anul viitor – care sper să fie mai mare.

 

3 gânduri despre „Retrospectivă literară 2016

  1. Buna idee Nicoleta. Intru si eu in joc 😊. Dar tu ai multe carti interesante. Eu am reusit putine ( 10-15 si vreo 10 începute 😞) asa ca vreau anul acesta să mă mobilizez. Cum ziceai si tu am citit o mulțime de carti pentru copii si situri/bloguri pentru a căuta idei de activități interesante pentru băieții mei

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

