Daruri de primăvară

În ultimele zile soarele călduț, dar și ceața lăptoasă mi-au dat impresia că primăvara este aproape. Au trecut mulți ani de când nu am trăit iarna în România. De fapt aș putea spune că acesta este primul an, după cei zece de migrație, în care îmi încep anul pe meleaguri bucovinene. Mi-era dor de țurțurii de gheață, de fulgii rătăcitori, de crengile împietrite ale copacilor…și mai ales de prieteni și de cei dragi. Încă nu vă spun cum este readaptarea în România. Când mă voi readapta, vă voi povesti. Până atunci însă ne luptăm cu provocările fiecărei zile. Și drept vă spun pe lângă toate aceste provocări, una dintre ele a fost chiar și frigul cu cele – 31 de grade de care uitasem cum desăvârșire. În Grecia -5 grade însemna ger cumplit, deși briza mării Egee părea să ne înghețe parcă și sufletele.

După toată vâltoarea sărbătorilor de iarnă, ne apropiem acum cu pași repezi de alt eveniment: Ziua Femeii. Eu aș numi-o mai degrabă „Luna Femeii”, și asta pentru că mai toată luna Martie femeile ar trebui să se simtă deosebite, ca niște prințese. Toate avem dreptul la răsfăț, dragoste, respect și apreciere, deși multe dintre femei nu se bucură de ele. Printre proteste și nemulțumiri, trebuie să ne gândim și la cele dragi nouă: mame, soacre, surori, mătuși, cumnate…și cred că este timpul să alegem deja darurile pentru ele, pe lângă nelipsitele flori.

În rândurile de mai jos, doresc să vă dau câteva idei de daruri unice, confecționate cu drag. Menționez că nu fac reclamă, și nici nu-s plătită pentru această postare. Pur și simplu scriu despre câteva prietene virtuale, de la care am folosit produse, și care m-au încântat în mod deosebit.Ordinea în care le prezint este aleatorie.

  1. Dacă doriți ceva deosebit și unic, eu spun să o vizitați pe Coca pe pagina ei de Facebook Fimo by CocaPe Coca am cunoscut-o virtual cu vreo 5-6 ani în urmă. Personal și pe fugă am cunoscut-o la sfârșitul lui septembrie, când am trecut prin Giurgiu. Vă spun sigur că este mai dulce decât pare pe blog. Și are doi flăcăi de toată mândria! Coca și familia ei sunt oameni simpli, dar creativi și minunați. Mâinile ei fermecare lucrează neobosit, modelând figurine de poveste, mărțișoare, forme diverse, bijuterii, și tot ceea ce poate plăsmui imaginația ei și a clienților. Mai jos atașez câteva fotografii pentru a vă convinge. Comenzile pentru mărțișoare, dar și pentru alte daruri, le puteți face în privat, scriindu-i mesaj pe Facebook. Coca este promptă și va răspunde de îndată.

2. O altă prietenă virtuală pe care nu o cunosc personal, dar sper cu toată inima să ne cunoaștem, este Valeria. Cu ceva timp în urmă într-o altă postare vă povesteam despre problemele dermatitei și cum am scăpat eu de ea. Despre Valeria am auzit de la Coca, dar apoi am încercat și eu produsele ei. Valeria prepară creme din ingrediente sută la sută naturale, prepară săpunuri din uleiuri esențiale, deodorante naturale și tot felul de minunății sănătoase. Recunosc că săpunurile ei sunt atât de frumoase, încât cu greu mă îndur să le folosesc. Iar calitatea lor este superioară celor din comerț. Valeria are și un site pe care îl puteți accesa pe http://valerysoap.appspot.com/ . Acum pe site are săpunuri mărțișor, creme delicate pentru iarnă și chiar seturi frumos aranjate în cutii decorative, toate așteptând să fie dăruite cu aceeași dragoste cu care au fost făcute.

3. Mulți dintre noi avem copiii la școală și știm cât de importantă este educația pentru ei. Avem nevoie de materiale didactice mai tot timpul, iar învățătorii și profesorii se luptă cu această provocare. Pentru că sigur mulți dintre noi vom duce flori sau un dar simbolic celor care le predau copiilor noștri, cu siguranță că mulți dintre ei s-ar bucura și de materiale educative. Aici puteți găsi machete de toate dimensiunile și formele, iar dacă doriți ceva special, prietena mea le va face la comandă cu drag :).

4. Printre cele mai frumoase bijuterii handmade pe care le-am văzut vreodată au fost cele ale Cameliei. Puteți să trageți cu ochiul puțin pe pagina ei de Facebook aici și veți rămâne încântați și chiar șocați de talentul ei. Broșe, inele, brățări, panglici, rame foto, agrafe…toate sunt create într-o combinație de culori plină de armonie și veselie, muncite cu drag de mâine harnice ale Cameliei. Sensibilitatea, dragostea și finețea vibrează din fiecare creație a ei!

5. Și nu în ultimul rând, ce dar mai frumos am putea oferi celor dragi, decât o carte în ale cărei cuvinte să se regăsească?! Și dacă aceasta mai este și cu autograf, impresia este și mai profundă. „Eul din spatele măștii” a fost scrisă din dorința de a mă cunoaște pe mine însămi mai profund, dincolo de „masca” afișată în cotidian. Dincolo de tabieturile, de dorințele și provocările zilnice, și dincolo de alergarea stresantă pentru a ne duce îndatoririle la bun sfârșit, suntem noi, oamenii unici și simpli. Cumva toată harababura socială ne amețește și în iureșul ei ne face să uităm cine suntem noi și ce daruri avem. Uităm care este țelul vieții noastre, uităm să trăim cu pasiune și cu scop, uităm ce daruri avem și care ne sunt plusurile și minusurile. Am scris această carte într-un moment de dezorientare în viața mea, când nu mai știam cine sunt și la ce sunt bună. Astfel am încercat să mă descopăr pas cu pas atât pe mine, dar și pe cei din jur și am început să văd lumea diferit, mai plină de culoare și iubire, mai intensă și mai profundă. „Eul din spatele măștii” a izvorât din dorința mea de a-i ajuta și pe alții să se descopere mai profund pe ei înșiși și pe Dumnezeu. Citind-o, îi pot ajuta pe cei dragi să ne înțeleagă și să se înțeleagă pe ei înșiși, dorindu-se îmbunătățirea relațiilor cu cei din jur. Dacă doriți să o comandați sau să aflați detalii despre carte, îmi puteți scrie pe contul de facebook pe privat aici, iar eu voi răspunde cu drag oricărei solicitări.

6. Vă plac bijuteriile? Mie îmi plac tare mult cele handmade. În mod special broșele și brățările. Astăzi am descoperit această mămică minunată care face printre cele mai frumoase brățări pe care le-am văzut vreodată. Sunt lucrate cu migală și pasiune din mărgele. Prețul brățării variază în funcție de lățime, și spun eu, merită fiecare bănuț. Puteți comanda de la modele simple tradiționale, până la modele mai complexe, cu decor de flori, iar mâinile harnice ale Mihaelei se vor întrece în măiestrie! Dacă doriți să comandați de la ea, o găsiți pe pagina ei de facebook la Anadore Atelier. Va răspunde cu promptitudine și cu drag!

Sper ca informațiile mele să vă fie de folos. Pentru orice detalii, mă puteți contacta pe pagina mea de Facebook, iar eu voi răspunde cu drag! 🙂

Un gând despre „Daruri de primăvară

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

