Biblioteca minunată

Cărți pentru dezvoltare personală

Ce cărți citiți în ultima vreme? Eu am lângă mine vreo două: Crescându-l pe Cain, din care mai am mai bine de jumătate de citit, și Shirley vol.1 de Charlotte Bronte. De obicei intercalez o carte mai teoretică, alături de un roman. Romanele mă ajută să mă relaxez, în vreme ce cărțile de dezvoltare personală mă învață și îmi antrenează mintea și sufletul. Pentru că am început să sortez cărțile din bibliotecă pe categorii, astăzi este  rândul cărților pentru dezvoltare personală. În acest caz sunt mai multe la număr, și recunosc că încă mai am de citit o parte dintre ele. Cărțile de mai jos sunt cărți puternice. Nu se citesc întotdeauna ușor, trebuie răbdare și timp, dar câștigul este înzecit. Autori precum Maxwell sau Dobson, Larry Crab sau Caroline Leaf nu au doar talentul de a scrie încurajator, dar posedă și darul de a ne zidi într-un fel, și de a ne regăsi scopul și darurile pe care le avem. De multe ori aceste titluri sunt sugestive, cum ar fi „Toți sunt normali până ajungi să-i cunoști”. E clar că are dreptate autorul! Sau „Talentul nu este suficient”. Câți oameni talentați nu cunoaștem, dar care datorită obiceiurilor vicioase îl risipesc? „Conectarea interpersonală” – când legăm cunoștințe, relații…avem nevoie de mai mult decât simple „Ce mai faci?” „Bine”. Dincolo de toate aceste titluri sunt idei geniale și încurajatoare, care ne zidesc în diverse moduri. Eu vă doresc lectură plăcută, și sper din inimă ca recomandarea mea să vă fie de folos! Pentru a vedea titlurile mai clar, apăsați pe imagine și va apărea fotografia în format mare.

 

4 gânduri despre „Cărți pentru dezvoltare personală

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

